eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCiekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji › Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
  • Data: 2013-10-03 12:51:21
    Temat: Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż to...
    > Jeśli klient miał zapłacić za palma 10-15 lat temu stosowną cenę, to
    > rezygnował.
    > W międzyczasie technika poszła do przodu, a ceny w dół. Ale to drugie
    > także dlatego, że istnieje abonament. Oferuje się klientowi "smartfon" w
    > abonamencie i klient nieświadomie kupuje go na raty płacąc tę stosowną
    > (czyi wysoką) cenę. Nieważne, że 90% klientów nigdy nie skorzysta z 90%
    > funkcjonalności. Ważne, że zapłacą. I wtedy ceny mogą spadać, bo skala
    > rośnie.

> [...]

    Wg mnie czynnikiem, ktory spopularyzowal palmtopy czyli dzisiejsze
    smartfony jest modul gsm i funkcje z nim zwiazane.
    Wczesniejsze zastosowanie palmtopow bylo mocno ograniczone a wydawanie
    ok 2000zl na Palm Vx (bo chyba poczatkowo kosztowal cos kolo tego)
    bylo dla zdecydowanej wiekszosci nie do przyjecia.
    Z obecnego rozwoju smartfonow jestem bardzo zadowolony. Mam do wyboru
    cala game ekranow zarowno pod wzgledem jakosci jak i wielkosci (choc
    niestety w hiendzie dachowki dominuja...), systemow operacyjnych czy
    pozostalych opcji sprzetowych lacznie z wodoszczelnoscia, nawigacja czy
    audio-video. W tamtych czasach mozna bylo o tym jedynie marzyc.