eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCiekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji › Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
  • Data: 2013-10-05 06:27:57
    Temat: Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-05 04:36, A.L. pisze:

    > Gosciu, nie pierdacz glupot.
    Skoro sobie tak wersalujemy, to sam, gościu, pierdaczysz.

    Głównie ocet, to był w PL '81-82. Nieuważnie słuchałeś, jak dziadek Ci
    opowiadał. Potem były jeszcze kolorowe szampony.

    Palmy - sprawdź sobie sam kiedy, mnie się nie chce. Mój Palm Vx,
    działający jeszcze, jest chyba z '98 (wszystko się starło i nic już nie
    odczytam).
    Wcześniej od '90 były popularne notesy Cassio, Sharpy, Citizeny i inne,
    o "sztywnym sofcie". Takiego Cassio też używałem chyba sporo ponad 10
    lat, też jeszcze gdzieś leży i pewno nadal działa, choć od paru lat
    baterii w nim nie wymieniałem.

    Palmy i palmopodobne spzredawaly sie
    > prawia tek dobrze jak dzis zmarfony. Tyle ze nei w Polsce, bo wtedy w
    > Polsce mozna bylo kupic glownie ocet

    W latach '90 ceny w PL były już "realne". Zarobki niestety nie, więc
    zapewne w DE lub US sprzedawały się lepiej. Niemniej, pierwszego Palma
    III sprowadziłem właśnie z US.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.