eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCiekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji › Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
  • Data: 2013-10-03 12:43:32
    Temat: Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-03 11:33, J.F pisze:

    > Hm, ja wlasnie z tych co przykladaja mala wage, a ta jakosc glosu jest
    > ... zadowalajaca.
    > W sumie chyba podobna jak u innych.
    > Za to zdrowy rozsadek podpowiada mi dodatkowe wymagania co do telefonu,
    > i te smartfony je maja.
    > Niekoniecznie zreszta od razu "smart" ...

    > Chyba nie, bo ... najwyrazniej nikt ich nie chcal kupic.
    > No - ktos chcial, ale widac za malo :-)

    Otóż to...
    Jeśli klient miał zapłacić za palma 10-15 lat temu stosowną cenę, to
    rezygnował.
    W międzyczasie technika poszła do przodu, a ceny w dół. Ale to drugie
    także dlatego, że istnieje abonament. Oferuje się klientowi "smartfon" w
    abonamencie i klient nieświadomie kupuje go na raty płacąc tę stosowną
    (czyi wysoką) cenę. Nieważne, że 90% klientów nigdy nie skorzysta z 90%
    funkcjonalności. Ważne, że zapłacą. I wtedy ceny mogą spadać, bo skala
    rośnie.

    P.S. - Ja też z tych "miłośników staroci". Dawniej Atari Portfolio,
    później Palm, ostani: Vx. 8MB RAM, a jakie cuda tam chodziły... prawie
    jak na Spektrusiu 48kB :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.