eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCiekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji › Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
  • Data: 2013-10-05 00:12:38
    Temat: Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Oct 2013 12:55:07 +0200, J.F napisał(a):

    > Tylko windows musi byc prawdziwe a nie RT, w zwiazku z czym procesor
    > musi byc intel/amd a nie arm, do tego mysz lub piorko i klawiatura.

    Niekoniecznie. Do bardzo wielu zastosowań wystarczy dobry tablet z
    dołaczona klawiatura (nawet po BT) i dobre lacze (moze byc 3G).
    Jak do czegos sie tablet nie wyrobi, wtedy remote desktop do peceta i już.
    Sam tak robię. Sprawdza się w 99% przypadków. A jak kręgosłup jest
    wdzięczny...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.