  • 201. Data: 2017-11-02 23:25:28
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 21:16, Poldek pisze:

    > Ja też. Dlatego w ramach mojej wolności od jutra będę jeździł po lewej
    > stronie jezdni. Jak się spotkamy, to będziesz wiedział, że spotkałeś
    > człowieka miłującego wolność.
    > A jak będę chciał skręcić w lewo, będę wrzucał raz prawy kierunkowskaz,
    > raz lewy, a czasem oba, albo wcale. Niech żyje wolność!

    To jest klasyczna odpowiedź nie na temat.

  • 202. Data: 2017-11-03 13:18:16
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 30 Oct 2017 13:36:01 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >- dokładniejsze badanie spalin.

    Ciekaw jestem jak się ma to do diesli. Nie wiem jak urządzenia na
    stacjach diagnostycznych, ale te co do stała warszawska policja to się
    nadają do przebadania 4-5 aut na dniówke. Potem w sondzie skrapla się
    woda i urządzenie musi "odpocząć".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 203. Data: 2017-11-03 13:18:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-02 o 14:30, J.F. pisze:

    >Na większości stacji w miejscu gdzie liczysz na ścianę oświetloną
    >przez
    >światła auta jest wyjazd. Na tych gdzie bywam też.

    No to widac ja bywam na mniejszosci.

    Ale jak jest wyjazd, to jest brama, i na niej tez widac.
    Chyba ze upalne lato i otwarte na przestrzal :-)

    J.

  • 204. Data: 2017-11-03 14:04:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-03 o 13:18, J.F. pisze:

    > No to widac ja bywam na mniejszosci.
    >
    > Ale jak jest wyjazd, to jest brama, i na niej tez widac.
    > Chyba ze upalne lato i otwarte na przestrzal :-)

    Ostatnio wczesną wiosna jeździłem do diagnosty i zawsze było
    otwarte z dwu stron. Zmieniłem samochód i w tym roku w grudniu sprawdzę.
    Ale spodziewam się że jeśli będą klienci to będzie otwarte z obu.
    Spaliny trzeba przewietrzyć. :-)

    Pozdrawiam

  • 205. Data: 2017-11-03 19:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > To sobie kup przyciemniane szkła.
    > Mnie nic nie razi. Owszem, źle poustawiane światła czasem widzę
    > (jak sam się zapakuję po sufit, to i mnie mrugają, bo mimo, że dam
    > regulację na dół, to i tak świecę w niebo) ale nie jest to zjawisko
    > częstsze niż jazda
    > na dziennych zamiast mijania w czasie deszczu.

    Bede miał odmienne zdanie i tyle.
    Oczywiście nie kazde zle ustawione swiatło razi i oslepia - zwłaszcza w
    ciagu dnia po prostu widac ze sa zle ustawione.
    moze powinienenes isc do okulisty skoro nie widzisz? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 206. Data: 2017-11-03 19:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Nadal się dziwię.
    > Odrębna sprawa, że nie ma obowiązku mania 3 aut.
    > Jak ktoś chce mieć, to może wraz z wszelkimi konsekwencjami.

    Bardzo czesto zauwazam ze mylisz przyczyny skutki cele itp.

    Celem przegladów nie jest posiadanie wbitego przegladu, celem przegladu
    jest zapewnienie zeby delikwent jezdził sprawnym autem.
    Ergo - nie jest potrzebny przeglad dla auta ktore nie jezdzi.

    Konsekwencja posiadania trzech aut jest to ze trzeba dbac o stan trzech
    aut. Az tyle i tylko tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 207. Data: 2017-11-03 19:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > To jest klasyczna odpowiedź nie na temat.

    Poldek lubi demagogie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 208. Data: 2017-11-03 21:09:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-03 o 19:00, Budzik pisze:
> [...]
    > ciagu dnia po prostu widac ze sa zle ustawione.
    > moze powinienenes isc do okulisty skoro nie widzisz? ;-P

    Może ja przywykłem po prostu do warunków na drodze.
    Czy to nie Ciebie raziły też te dodatkowe swiatła stop?
    Kilka razy była już tu dyskusja jak to chamstwo na światłach
    stoi i trzyma nogę na hamulcu i oślepia :-).

  • 209. Data: 2017-11-04 06:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Może ja przywykłem po prostu do warunków na drodze.

    Widziec błedy a przywyknac do nich to sa dwie odmienne sprawy.

    > Czy to nie Ciebie raziły też te dodatkowe swiatła stop?
    > Kilka razy była już tu dyskusja jak to chamstwo na światłach
    > stoi i trzyma nogę na hamulcu i oślepia :-).

    Niespecjalnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 210. Data: 2017-11-05 14:42:30
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 31 Oct 2017 21:19:05 +0100, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:

    >Bo lawetę nakazać może subiektywnie policjant. Widać "ledwo" tydzień
    >spóźnienia + dobry humor kontrolującego, na razie sprawia że czujesz się
    >"bezkarny" :-)

    W "Uwaga Pirat" często trafiają się auta bez przegladu od pół roku i
    więcej. I policja jedynie zatrzymuje DR i wydaje papier na 7 dni. Więc
    chyba jednak te auta bez przeglądu nie są takie straszne ;)