  • 191. Data: 2017-11-02 20:59:02
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Z moich doswiadczen i obserwacji wynika ze jezdzacy bez przegladu, przynajmniej
    tacy jak ja, staramy sie jezdzic autami nie podpadajacymi i jezdzimy zeby nie
    podpasc.

    Co cię skłania do nierobienia przeglądów - względy ideologiczne, czy
    jakieś inne?

  • 192. Data: 2017-11-02 21:00:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Z części składki OC, które musisz wykupić? Dlatego im więcej osób wykupi
    > ubezpieczenie, tym będzie ono statystycznie tańsze.

    A jak będzie nieobowiązkowe, to więcej osób wykupi, czy mniej?

  • 193. Data: 2017-11-02 21:02:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-02 o 13:54, ddddddddddddd pisze:

    > A ja w ogóle. Mając 3 samochody prawie co rok zapominałem o którymś
    > przeglądzie. Nie dlatego że auta były nie sprawne.
    > Raz nawet miałem stłuczkę (nie z mojej winy), głupi dałem dowód zamiast
    > najpierw sprawdzić czy go nie zapomniałem i musiałem na szybko robić
    > przegląd, bo zatrzymano mój dowód - miesiąc po terminie badania, czego
    > się nie spodziewałem. Na wypłatę odszkodowania to nie wpłynęło
    > (dodatkowo była sprawa sądowa, bo sprawca nie przyznał się do winy)

    Nadal się dziwię.
    Odrębna sprawa, że nie ma obowiązku mania 3 aut.
    Jak ktoś chce mieć, to może wraz z wszelkimi konsekwencjami.

  • 194. Data: 2017-11-02 21:02:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-02 o 17:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > To ja sie dziwie ze ty sie dziwisz.

    Proszę bardzo, dziw się, bo ja nadal się dziwię.

  • 195. Data: 2017-11-02 21:06:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-02 o 14:12, cef pisze:

    > Ja za wiele nie jeżdżę - ok 30tys rocznie. I po mieście, i po wioskach,
    > i autostradami i w dzień i w nocy.
    > Mijam setki samochodów i jakoś nie zauważam takiego problemu.
    > Może powinieneś iść do okulisty?

    Byłem. Powiedział, że wzrok mam dobry.

  • 196. Data: 2017-11-02 21:16:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-02 o 14:09, cef pisze:

    > Mnie jest wszystko jedno, ale jestem za wolnością.

    Ja też. Dlatego w ramach mojej wolności od jutra będę jeździł po lewej
    stronie jezdni. Jak się spotkamy, to będziesz wiedział, że spotkałeś
    człowieka miłującego wolność.
    A jak będę chciał skręcić w lewo, będę wrzucał raz prawy kierunkowskaz,
    raz lewy, a czasem oba, albo wcale. Niech żyje wolność!

  • 197. Data: 2017-11-02 23:05:38
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 20:56, Poldek pisze:
    > A w rzeczywistości mam niesprawne?
    Pogadaj z tymi, którym ASO coś sp* za niemałe pieniądze.

    > http://mb201-124.eu/topic/26566-wszystko-o-swiatlach
    -homologacje-przepisy-wiedza-w-pigulce/
    Coś tam przejrzałem. Piszą o homologacji lamp na określone źródła
    światła. Więc o co Ci chodzi z tą homologacją?

    Maciek

  • 198. Data: 2017-11-02 23:19:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 14:14, Poldek pisze:

    > Czyli nie jeżdżą? Mam fatamorganę.

    > Z wrodzonego sknerstwa?

    A to piszesz teraz o problemie jeżdżących sprawnych samochodów
    (ale nie mających pieczątki) czy o pojazdach trupach, którym się
    pieczątka nie należy? Bo skoro nie masz fatamorgany i jeżdżą same superfury,
    to o co ta burza? Niedawno twierdziłeś, że jest zalew niesprawnych
    zdezelowanych itp

  • 199. Data: 2017-11-02 23:20:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-02 o 14:30, J.F. pisze:

    > Bo diagnoscie wystarczy rzut oka na sciane i juz wie czy dobrze ustawione.

    Na większości stacji w miejscu gdzie liczysz na ścianę oświetloną przez
    światła auta jest wyjazd. Na tych gdzie bywam też.

    Pozdrawiam

  • 200. Data: 2017-11-02 23:22:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 21:06, Poldek pisze:

    > Byłem. Powiedział, że wzrok mam dobry.

    To sobie kup przyciemniane szkła.
    Mnie nic nie razi. Owszem, źle poustawiane światła czasem widzę
    (jak sam się zapakuję po sufit, to i mnie mrugają, bo mimo, że dam
    regulację na dół, to i tak świecę w niebo) ale nie jest to zjawisko
    częstsze niż jazda
    na dziennych zamiast mijania w czasie deszczu.