  • Data: 2013-11-29 01:09:28
    Temat: Re: Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-28 22:51, Trybun pisze:

    > Mam Samsunga Monte, a wiec menu powinno być podobne jak w Twoim
    > telefonie. Skoro używałaś internetu po przez wi-fi to pewnie ten profil
    > masz zaznaczony jako domyślny, a skoro chcesz korzystać z GPRS to musisz
    > zmienić profil domyślny na GPRS. U mnie to wygląda tak -
    > menu->aplikacje->internet->profile transferu danych i zaznaczam
    > "internet GPRS".

    Na moim telefonie to bez znaczenia. Jak mam włączone WiFi i jest
    faktycznie WiFi to internet zasuwa po Wifi, jak WiFi w telefonie
    wyłaczone to dopiero łączy się po GPRS (czy jak oni tam w Play-u mają).

    Śmiać mi się teraz chce. Wyłączyłam niedawno, tzn dzisiaj na Play24 ten
    pakiet internet za 7 zł, a tu zaraz mi przysłali z Play-a ustawienia na
    Internet. Myślałam, że padnę z wrażenia.
    Przy wyłączonym pakiecie już mi natłukło parę zł, bo robiłam próby,
    sprawdzałam m.in konfigurację Opery i weszłam dla sprawdzenia na może 2
    strony w tej przeglądarce Dolphin. Już wszystko działa-jak na dzień
    dzisiejszy normalnie, ale znowu weszłam na swoje konto w Play24 i już
    mam poza abonamentem: Saldo :1,44 zł, 4455 kB.
    LOL

    Przysłali mi jeszcze ustawienia na WAP Internet i ciekawa jestem, czy mi
    nie zrobią jakiegoś numeru, że za ten Wap będe musiała płacić.
    Z internetu w telefonie korzystam sporadycznie, ale w sumie juz ponad 10
    lat.

    Pozdrówka.

    --
    animka