  • Data: 2013-12-05 03:00:27
    Temat: Re: Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
    Od: Doman <b...@g...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja zauważyłam, że zdjęcie lepiej wysłać w zwyklej wiadomości sms, bo
    > tak jest o wiele szybciej.

    I co jeszcze zauważyłaś?

    "Masz listwę zasilającą? Odłączałeś ją od prądu może i po ponownym włączeniu
    listwy może od razu włączyłeś komputer, a prąd jeszcze całkiem nie dotarł do
    listwy. Piszę to na podstawie "zjawiska" na moim sprzęcie.

    W związku z tym, że się obawiam pożaru w mieszkaniu to 4 metrowy kabel w dalszym
    ciągu przeciągam do gniazdka w kuchni. Kabel długi to i prąd do listwy nie od razu
    dojdzie. Po podłączeniu listwy do gniazdka w scianie teraz odczekuję ze 2 minuty i
    dopiero włączam komputer. Nie ma co się spieszyć. Te parę minut człowieka nie zbawi."

    Nie karmić trolla!!!