  • Data: 2013-12-08 18:39:09
    Temat: Re: Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-29 01:32, animka pisze:

    > Dlatego opłacam te 7 zł, bo Play za internet nalicza poza abonamentem.
    > A co m-c zostaje mi niewykorzystane 30-50 zł. To paranoja. W Orange
    > schodziłoby/odliczałoby się z mojego abonamentu.Ale i tak miałam tam
    > pakiet za 5 zł na wszelki wypadek.
    > Jak jestem np. w przychodni i czekam na swoją kolejkę to z nudów sobie
    > internet w telefonie przeglądam. W autobusie nie lubię ani słuchawek,
    > ani zajmowania się telefonem jak to inni robią.
    > Jeśli chodzi o tablet to nie będę się z nim tłukła po autobusach czy
    > sklepach, zresztą to trochę za duży tablet. Telefon jest w sam raz, ma
> [...]

    Coś tu nie pasuje. Jak to nalicza poza abonamentem? Przecież nawet w
    PLAY na kartę jest cennik ile wszystko kosztuje, tzn - ile minuta
    rozmowy, wiadomości sms/mms i cena k/bit-a w korzystaniu z internetu.
    Jak Ci mogą naliczać cos dodatkowo gdy nie wykorzystujesz takiej góry kasy??

    > Moje maile mogą poczekać aż w domu komputer uruchomię :-)
    > Nie ma co się spieszyć jak nie ma się jakiejś pilnej sprawy. Zawsze
    > wole zadzwonić.

    No, ale Ty mieszkasz w mieście, gdzie wszędzie masz zasięg. Np. mi
    lepiej wysłać maila, sms/mms-a niż słuchać trzasków/zniekształceń głosu
    w telefonie i przerywania rozmów ze względu na brak zasięgu GSM.

> [...]
    > osiedlowego (dosyć szybki) i nie było jeszcze ani jednego dnia i nocy,
    > żeby internet nie działał.
    > Poza tym router też się czasami do czegoś przydaje w domu.
    > Bramkę Linksys i telefon bezprzewodowy do dzwonienia odłączylam, bo
    > wszystkie rozmowy na stacjonarne odwalam z komórkowego (pakiet za 10
    > zł-m-c). Jak będę chciała zadzwonić za granicę to sobie podłaczę tę
    > bramke i telefon bezprzewodowy. Jakiś czas temu rozmawiałam ponad
    > godzinę z bratanicą, która mieszka we Francji i na licznku było, że
    > wygadałam 2 zł. Tak, że za granicę to się opłaca przez voip dzwonić.

    U mnie net dostępny tylko po przez operatorów sieci komórkowych. Kilka
    telewizorów z Smart TV, cała masa ciekawych (darmowych) filmów do
    obejrzenia, a tu dostępne tylko łącze z limitem transferu danych.