  • Data: 2013-12-08 18:40:23
    Temat: Re: Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-29 01:42, animka pisze:

    > NIE. Tyle miałam już telefonów i zawsze korzystalam z profilu
    > INTERNET, W Orange, a teraz w Play. W Orange to się nazywało Internet
    > GPRS (żeby nie pomylić z WAP-em)
    > W telefonie mam wszystkie aktywne: mms, (play mms-może to to samo)
    > internet wap play, internet. Telefon wie z czego korzystać, tylko WiFI
    > wyłączam jak nie chcę, żeby łączył po Wifi, bo zawsze najpierw łączy
    > przez WiFi.

    Ale jak ustawisz profil wi-fi jako domyślny to gdy klikniesz na link do
    internetu to łącze będzie po wi-fi a nie po przez wap czy internet GPRS.
    Nie wiem, być może że jest taka sytuacja że w Twoim telefonie nie ma
    opcji wyboru domyślnej obsługi netu, ale ja swoje zdanie opieram na
    Samsungu Monte, w którym taka opcja jest.. a nawet jest konieczna przy
    konfiguracji sieci.