  • Data: 2011-01-12 12:05:47
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/01/2011 18:31, Marek Wyszomirski wrote:

    > Pzrypadków gdy fotografie czy obrazy uległy zniszczeniu wskutek np.
    > zalania czy pożaru - też można trochę znaleźć. I czasem mnawet w znanych
    > muzeach się takie przypadki zdarzają.
    > I tu wychodzi ważna zaleta fotografii cyfrowej - w przypadku cennego
    > dzieła można zrobić kilka identycznych kopii i przechowywać je w różnych
    > miejscach. Prawdopodobieństwo, ze jakiś kataklizm dotknie równocześnie
    > wszystkie miejsca przechowywania można sprowadzić do minimum.

    Czassem ognioodporny sejf w piwnicy jest tanszy, niz hostowanie setek
    gigabajtow danych w kilku roznych miejscach. ;)

    > Na tej zasadzie można się zastanawiać, czy bank któremu powierzasz swoje
    > pieniądze ich nie zmarnotrawi, czy na dom dom który zbudujesz nie
    > spadnie z nieba samolot, albo czy przechodzień którego mijasz na ulicy
    > nie jest zarażony śmiertelną i okropnie zaraźliwą chorobą. Oczywiście
    > prawdopodobieństwo każdego z tych nieszczęść nie jest zerowe, ale... czy
    > aż tak duże, by z tego powodu nie spać po nocach?

    Alez to kompletnie co innego. Konto w banku mam dzisiaj, o zdjeciach
    mowimy tu w aspekcie "dziadek nie zyje od 40 lat, wnuczki chcialby
    obejrzec". I teraz albo wejda na strych po pudlo, albo beda zastanawiac
    sie gdzie dziadek zdjecia hostowal, jakie mial hasla dostepu i czy firma
    wogole jeszcze istnieje.

    Porownanie z samolotem, jest delikatnie mowiac z dupy i nie ma nic
    wspolnego z sytuacja.

    Kamil