  • Data: 2011-01-12 12:01:30
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ręka w górę: kto archiwizuje swoje zdjęcia w ten sposób:
    > 1. zapełniam dysk
    > 2. chowam go do szafy
    > 3. kupuję nowy
    > 4. wracam do punktu 1

    Może nie dokładnie tak, ale co pewien czas gdy zaczyna mi brakować
    miejsca na dysku kupuje nowy, wiekszy, a stary przeznaczam na archiwum.
    Leży w szafie parę takich dysków - nie tylko ze zdjęciami zresztą.

    > Inna sprawa, że bardzo jestem ciekaw, czy dysk po 100 latach leżenia
    > na szafie da się odpalić. I co na niego powiedzą nowe Windowsy 2111?

    Po 100 latach to juz nie bezie moje zmartwienie. Szanse, abym przeżył
    najbliższe 100 lat oceniam jako tak znikome, ze nie warto się nimi
    przejmować.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)