  • Data: 2011-01-11 11:18:47
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:joani61io3tj417e8qijrjdkdv97tnsvsg@4ax.com...

    > Oj, juz dzis przy matrycy 12M mialbys rozmiar piksela 0.1mm.
    > Wymaga lupy, albo mozesz sobie na komputerze godzinami ogladac w
    > roznym powiekszeniu i widziec coraz wiecej :-)

    piksel 0.1mm oznacza teoretyczną możliwość "rzuciku" 0.1mm bieli 0.1mm
    czerni, ale tylko równolegle do krawędzi obrazu, gdy linie trafią w piksele.
    W praktyce jest dużo słabiej.
    Po skosie wypadnie to gorzej. O 40%.
    Tyle zakładając brak mozaiki.
    Popatrzyłem na swoje wydruki z HP7360 - naprawdę nie mam po co brać lupy.
    Drukarka może nie "topowa" w temacie rozdzielczości, ale też nie odstaje
    zbytnio od technicznych możliwości czołówki. Pliki z 12M, dobra optyka,
    format A4.