  • 21. Data: 2013-01-08 07:25:18
    Temat: Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote in message
    news:50eb2535$0$1215$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na pewno nie dala? ;-)
    >
    > http://img835.imageshack.us/img835/6366/qttemphp3136
    .png
    > http://img854.imageshack.us/img854/3169/qttempgq3136
    .png

    > Mam Radeona HD6850.

    No ale cooler na drugiej focie to szybszy od szlifierki :-)

  • 22. Data: 2013-01-08 08:22:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > Na pewno nie dala? ;-)

> [...]

    A ktore Sony Vegas?

    Ja mam V 10 Platinum i w ta nie korzysta z GPU.
    Moze z CUDA z OpenCL nie (chyba).

    W nowym kompie bede mial v11 PRO (moze nowsza).

  • 23. Data: 2013-01-08 08:28:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja mam V 10 Platinum i w ta nie korzysta z GPU.
    > Moze z CUDA z OpenCL nie (chyba).
    >
    > W nowym kompie bede mial v11 PRO (moze nowsza).

    Ps. Juz wiem - oczywiscie nie chodzi pod XP ;)
    No coz musze poczekac na nowy komp...

  • 24. Data: 2013-01-08 09:15:51
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 07:25:18 +0100, ggs napisał(a):

    .png

    > No ale cooler na drugiej focie to szybszy od szlifierki :-)

    No tak, nie zalapalem predzej co koledzy wyzej pisali.
    Nie wiem czemu tak GPU-Z pokazuje, ale rzeczywiscie wyglada ciekawie :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 25. Data: 2013-01-08 19:49:21
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Po prostu KURWICY mozna dostac. Ostatnie sterowniki (XP 32) nie zawieraja
    > ani jednego ani drugiego. Wyszperalem jakies suchary sprzed dwoch lat w
    > ktorych
    > bylo OpenCL - dziala ladnie.

    Napewno OpenCL dla WinXP był w driverach 11.12 albo 11.11 (czyli roczne a
    nie dwuletnie). Można je ściągnąć z archiwum driverów na stronie AMD:
    http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/previo
    us/Pages/radeonaiw_xp.aspx
    (co prawda archiwum są już tylko angielskie wersje, ale w necie znajdziesz
    multi-languaga jeśli muszą być polskie)

    > Ale CUDA za uja. NIE MA.

    Są emulatory CUDA.

  • 26. Data: 2013-01-08 22:44:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ggs" napisał w wiadomości grup
    > No ale cooler na drugiej focie to szybszy od szlifierki :-)

    Może AMD wzoruje się na nvidia:
    http://www.youtube.com/watch?v=WOVjZqC1AE4 (sorki za kiepską jakość - nie
    mogę znaleźć lepszej)

  • 27. Data: 2013-01-09 00:00:04
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 23:17:17 +0100, Michal napisał(a):

    > Co ciekawe nawet takie wynalazki jak "4Videosoft Blu-ray Ripper" czy
    > "Aiseesoft Blu-ray to MKV Ripper" (wbrew pozorom to nie tylko rippery -
    > w końcu mało kto ma nawet napęd BDROM w komputerze, ale również normalne
    > konwertery różnych plików do H264 wspierające CUDA i OpenCL) dają
    > znikomy, a właściwie praktycznie żaden wzrost wydajności przy
    > wykorzystaniu GPU w procesie konwersji. Na dziś poza drogim softem
    > komercyjnym praktycznie nie ma programów potrafiących wykorzystać GPU
    > w procesie konwersji :/

    Zobacz to:

    http://www.tipard.com/mod-converter.html

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 28. Data: 2013-01-09 03:07:06
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > A probowales MediaCoder? On wspiera CUDA, moze tez OpenCL - nie wiem, nie
    > sprawdzalem.
    >
    > http://www.mediacoderhq.com/

    o ile pamietam, to mnie sie ten soft wydupczal... ale niekoniecznie to
    wina softu byla...

  • 29. Data: 2013-01-09 03:10:42
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    .png
    .png

    > A ktore Sony Vegas?
    >
    > Ja mam V 10 Platinum i w ta nie korzysta z GPU.

    Teoretycznie od wersji 10 zaimplementowano. Poszukaj w ustawieniach
    renderingu, czy zaznaczyless "GPU hardware processing" czy cos takiego,
    ale chyba tylko CUDA...

  • 30. Data: 2013-01-09 03:11:07
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Ps. Juz wiem - oczywiscie nie chodzi pod XP ;)

    OCZYWISCIE!

    :)