  • 11. Data: 2013-01-07 20:58:13
    Temat: Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Sterownikow nie ma - w najnowszych Catalyst nie ma wsparcie dla OpenCl.
    > Musialem poszukac starszych i tam bylo.

    a ja myslalem, ze tylko linuxa traktuja po macoszemu :)

  • 12. Data: 2013-01-07 21:12:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Mam Radeona HD6850.

    Chłodzenie Ci nie przeszkadza?

  • 13. Data: 2013-01-07 21:20:54
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    ?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 14. Data: 2013-01-07 21:25:37
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-07 20:42, R.e.m.e.K pisze:
    > Na pewno nie dala? ;-)
    >
    > http://img835.imageshack.us/img835/6366/qttemphp3136
    .png
    > http://img854.imageshack.us/img854/3169/qttempgq3136
    .png
    > Mam Radeona HD6850.

    Z czego to są screeny? Wygląda obiecująco, w odróżnieniu od
    np: Handbrake nightly https://build.handbrake.fr/view/OpenCL/

    Co prawda to są tylko buildy developerskie, ale Handbrake OpenCL było
    nawet w oficjalnych materiałach reklamowych OpenCL AMD na 2012 r.
    Mamy 2013 r. i nadal jest źle - wykorzystanie GPU przy konwersji
    materiału TS nagranego bezstratnie z TV (MPEG2) na H264 daje
    wykorzystanie GPU na poziomie 1-2% i co ciekawe przebiega WOLNIEJ niż
    konwersja na samym CPU, do tego żadnym potężnym tylko dolne stany
    średnie czyli Phenom II X4 965.

    --
    /MB

  • 15. Data: 2013-01-07 21:52:02
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 21:25:37 +0100, Michal napisał(a):

    .png
    .png

    > Z czego to są screeny? Wygląda obiecująco, w odróżnieniu od
    > np: Handbrake nightly https://build.handbrake.fr/view/OpenCL/

    Z Sony Movie Studio Platinum ("domowy" Vegas). Poza Sony Vegas z GPU potrafi
    korzystac tez PowerDirector.

> [...]
    > wykorzystanie GPU na poziomie 1-2% i co ciekawe przebiega WOLNIEJ niż
    > konwersja na samym CPU, do tego żadnym potężnym tylko dolne stany

    Rzeczywiscie dno i metr mulu. Zainstalowalem ten program i wykorzystanie GPU
    0% (raz na sekunde mignelo 1%).

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 16. Data: 2013-01-07 21:57:21
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 17:34:31 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Pokaralo mnie - kupilem Radeona HD6870 coby sprawdzic czy CUDA czyni cuda.
    >
    > I teraz siedze jak ... od rana i szukam sterownikow w krotych byloby
    > wsparcie dla OpenCl i CUDA.
    >
    > Po prostu KURWICY mozna dostac. Ostatnie sterowniki (XP 32) nie zawieraja
    > ani jednego ani drugiego. Wyszperalem jakies suchary sprzed dwoch lat w
    > ktorych
    > bylo OpenCL - dziala ladnie. Ale CUDA za uja. NIE MA.
    >
    > Moze ktos walczyl z tym samym problemem?

    Co do OpenCL to sprawdzisz jego prace tym programem, moze cos tam wypatrzysz
    co jest przyczyna nieprawidlowosci:

    http://www.dobreprogramy.pl/GPU-Caps-Viewer,Program,
    Windows,20126.html

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 17. Data: 2013-01-07 22:20:08
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-07 21:52, R.e.m.e.K pisze:

    > Z Sony Movie Studio Platinum ("domowy" Vegas). Poza Sony Vegas z GPU potrafi
    > korzystac tez PowerDirector.

    Podobnie jak MediaEspresso, ale nadal to jest soft kosztujący 50-100$ i
    wiecej. Do sporadycznego przekonwertowania TS na H264 jako "cyfrowy
    magnetowid" trochę drogo :/

    > Rzeczywiscie dno i metr mulu. Zainstalowalem ten program i wykorzystanie GPU
    > 0% (raz na sekunde mignelo 1%).

    Sam program jest bardzo OK, natomiast implementacja OpenCL faktycznie
    fatalna. Generalnie nie znalazłem żadnego darmowego konwertera, który
    potrafiłby sensownie wykorzystać OpenCL

    --
    /MB

  • 18. Data: 2013-01-07 22:39:14
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 22:20:08 +0100, Michal napisał(a):

    > Podobnie jak MediaEspresso, ale nadal to jest soft kosztujący 50-100$ i
    > wiecej. Do sporadycznego przekonwertowania TS na H264 jako "cyfrowy
    > magnetowid" trochę drogo :/

    A tak, jesli nie bawisz sie w montaz video to rzeczywiscie nonsens.

    > Sam program jest bardzo OK, natomiast implementacja OpenCL faktycznie
    > fatalna. Generalnie nie znalazłem żadnego darmowego konwertera, który
    > potrafiłby sensownie wykorzystać OpenCL

    A probowales MediaCoder? On wspiera CUDA, moze tez OpenCL - nie wiem, nie
    sprawdzalem.

    http://www.mediacoderhq.com/

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 19. Data: 2013-01-07 23:17:17
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-01-07 22:39, R.e.m.e.K pisze:
    > A probowales MediaCoder? On wspiera CUDA, moze tez OpenCL - nie wiem, nie
    > sprawdzalem.
    > http://www.mediacoderhq.com/

    Tak - to jest "soft sponsorowany" i od dawna wspiera tylko zamknięte
    rozwiązania nVidia CUDA i intel QuickSync. Otwartego OpenCL nie i raczej
    to się nie zmieni, bo Kronos Gr nie zapłaci za implementację.

    Co ciekawe nawet takie wynalazki jak "4Videosoft Blu-ray Ripper" czy
    "Aiseesoft Blu-ray to MKV Ripper" (wbrew pozorom to nie tylko rippery -
    w końcu mało kto ma nawet napęd BDROM w komputerze, ale również normalne
    konwertery różnych plików do H264 wspierające CUDA i OpenCL) dają
    znikomy, a właściwie praktycznie żaden wzrost wydajności przy
    wykorzystaniu GPU w procesie konwersji. Na dziś poza drogim softem
    komercyjnym praktycznie nie ma programów potrafiących wykorzystać GPU
    w procesie konwersji :/

    --
    /MB

  • 20. Data: 2013-01-07 23:41:19
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K"

    > ?

    Nie obciążaj więcej gpu, bo ci karta razem ze skrzynką odleci;))

    --
    LP