  • 1. Data: 2013-01-08 09:06:17
    Temat: Drukarka laser kolor
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Witam

    Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
    laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-08 10:20:05
    Temat: Re: Drukarka laser kolor
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kamil napisa?(a):

    > Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
    > laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

    'Taniej' w zakupie, czy 'taniej' w esploatacji?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2013-01-08 10:41:55
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał:

    > 'Taniej' w zakupie, czy 'taniej' w esploatacji?

    Proszę o ewentualne rozważenie/omówienie obu tych opcji. Chodzi o drukarkę do
    użytku domowego i niewielkiej ilości wyduków, więc raczej preferuję tani zakup.
    Głóownie chodzi o pzbycie się kłopotów związanych z atramentówkami,
    zasychających głowic i odmowy pracy w razie potrzeby. mam kilka atramentówek i
    same problemy. Jeszcze wczoraj drukowała, a dzisiaj już nie chce. Zabawy z
    zakupem wkładów, atramentów, udrażniaczy, strzykawek po wydrukowaniu 10 stron
    przestały mnie jużz bawić.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-01-08 11:33:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kamil napisa?(a):

    > Proszę o ewentualne rozważenie/omówienie obu tych opcji. Chodzi o
    > drukarkę do użytku domowego i niewielkiej ilości wyduków, więc raczej
    > preferuję tani zakup.

    W wyszukiwarke na Allegro wpisz np: laser kolor wieczny chip

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2013-01-08 11:58:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kamil nabazgrał(a):

    > Witam
    > Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
    > laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

    DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP do 600zł
    albo
    DRUKARKA SAMSUNG CLP-365W ASAP 600-650zł
    z kartą WiFi

  • 6. Data: 2013-01-08 16:29:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > DRUKARKA SAMSUNG CLP-365 ASAP do 600zł

    Nie lepiej CLP-360?

  • 7. Data: 2013-01-08 16:36:14
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
    > laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?

    Canon lub HP, zamienników tonerów jest mnóstwo, bo to najpopularniejsze
    drukarki, np. model Canon LBP5050 każdy kolor na 1500 stron kosztuje ok.
    100zł. Albo dwa nowe modele
    http://www.centrumdruku.com.pl/canon/lbp7010c.cd
    http://www.centrumdruku.com.pl/canon/lbp7018c.cd
    za 370zł, ale tonery tylko na 1000 stron każdy.

  • 8. Data: 2013-01-08 16:37:25
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Kamil" <k...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Witam
    >
    > Proszę kolegów o podzielenie się opiniami na temat zakupu taniej drukarki
    > laserowej kolorowej. Co kupić, gdzie kupić?
    >
    > Pozdrawiam

    Brother HL 3040-CN. Tonery bez żadnych czipów, napełniać da się tonerem z
    butelki. Resetowanie "meldowaczy" z panelu - zajmuję 15 sekund.

  • 9. Data: 2013-01-09 08:30:30
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    qwerty nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Nie lepiej CLP-360?

    Nie wiem czy nie wyszły już z obiegu, teraz ofickalnie tylko nowy model.

  • 10. Data: 2013-01-09 12:18:49
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "nom" napisał:

    > http://www.centrumdruku.com.pl/canon/lbp7010c.cd
    > http://www.centrumdruku.com.pl/canon/lbp7018c.cd
    > za 370zł, ale tonery tylko na 1000 stron każdy.

    Dzięki za te linki. Rzadki przypadek porządnie i przejrzyście zrobionych stron.
    Podany jest nawet koszt wysyłki. Nie dopatrzyłem się na tych stronach danych na
    ile stron
    wystarczają tonery. Przyjmując 1000 stron na każdy toner, czy należy to rozumieć
    tak, że jeśli będę drukował np. pisma które będą zawierały tekst w różnych
    kolorach to tonerów wystarczy na 4000 stron?

    pzdr