  • Data: 2013-07-05 09:46:56
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Hinek <h...@t...pl> wrote:

    > Ja już wogóle boję się wyprzedzać. Zajeżdżanie drogi jest nagminne.

    Najbardziej niebezpieczny manewr.

    Kolega tak zginął. http://gsxf.pl/viewtopic.php?p=47101

    Ja robię tak... jak wyprzedzam, to nie powoli, czając się, tylko oceniam
    sytuację i jak zaczynam wyprzedzać, to rura, żeby trwało to jak najkrócej.
    Do tego możliwie szerokim łukiem od samochodu i nigdy, gdy jest szansa, że
    samochód zjedzie (np. jak jest boczna uliczka, wjazd na posesję, cokolwiek,
    o skrzyżowaniu nie wspominając). I nigdy nie jadę równo z samochodem - jak
    nie mogę szybciej, to zwalniam, bo oczami wyobraźni widzę, jak pojeb zjeżdża
    prosto na mnie, mając mnie w martwym polu (ja jadąc samochodem, czy
    motocyklem, zawsze przy zmianie pasa na chwilę odwracam łeb, ale większość
    kierowców jednak nie).

    http://motogof.tumblr.com/