  • Data: 2013-07-08 15:54:21
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: Viking <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 12:09, Andrzej Lawa pisze:

    > Rada: weź prawnika.
    >
    > Prawnik drugiej strony będzie chciał cię wrobić we wzięcie na siebie
    > winy - tak jak to Niewiarowski usiłuje robić.
    >
    > Porządny prawnik dopilnuje, żebyś nie palnął czegoś takiego jak powyżej,
    > że "nie zakładasz że nie było ale nie pamiętasz", bo zaraz potem będzie
    > podpuszczenie "czyli mógł pan po prostu nie zauważyć włączonego
    > kierunkowskazu!" na co niestety dość naturalnym odruchem może być "no
    > tak...".
    >
    > Z tego co pamiętasz - kierunkowskaz nie był włączony, chyba że w
> [...]

    Dokładnie! ,swoją szosą i tak miałeś farta,mój kolega miał kiedyś
    praktycznie identyczny przypadek jak Ty, tylko gorzej z tego wyszedł. To
    mnie nauczyło jak takie manewry wykonywać, ale nie ma mądrego na wszystko.
    Zonie powiedz,że juz nakarmiłeś sukę statystykę na ładnych kilka lat,
    wiec niech nie cyka. :)

    Dawaj znać jak sprawy.

    P.s. ten tor w Lublinie to już zamknięty, orientujesz się?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek