  • Data: 2013-07-08 11:09:14
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A od kiedy mozna wyprzedzac pojazd (na takiej drodze) sygnalizujacy
    > zamiar skretu w lewo?
    >
    > pozdr
    > newrom

    Nie pamiętam kierunkowskazu, nie zakładam że go nie było ale go nie
    pamiętam. Nie zauważyłem też żeby jakoś znacząco zwolniła. Nadal nie
    zmienia to faktu iż nie upewniła się czy może skręcić. Zasada
    ograniczonego zaufania obowiązuje dwie strony, tak? Gdybym jechał z
    naprzeciwka to też by wyjechała bo miała kierunek włączony?
    Nie ma co bić piany - teraz tylko czekam na przesłuchanie i sprawę. Będę
    informował o postępach.

    --
    Qlfon, Lublin