  • Data: 2013-07-09 09:49:36
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-07-08 11:09, Użytkownik Qlfon napisał:

    > Nie pamiętam kierunkowskazu, nie zakładam że go nie było ale go nie
    > pamiętam. Nie zauważyłem też żeby jakoś znacząco zwolniła. Nadal nie
    > zmienia to faktu iż nie upewniła się czy może skręcić.

    Zdanie "Nie zauważyłem też żeby jakoś znacząco zwolniła." podważa
    i to bardzo twoja wiarygodność lub twoją ocenę zdarzenia ?
    Jeździ się najczęściej z prędkością koło 90km/h, skręcając
    w boczną drogę trzeba zredukować do 40km/h lub nawet więcej.
    I to zredukować przed rozpoczęciem skrętu bo przewrócisz to
    punto. A to oznacza że wyprzedzałeś pjazdy które już zwolniły
    czy zwalniały w tym momencie. Radził bym na spokojnie porozmawiać
    z policjantem co zeznał kierowca drugiego pojazdu.
    Jaką podał prędkość w momencie kiedy wyprzedzałeś, czy punto
    sygnalizowało manewr i do tego przygotować linię obrony.
    Ba na dzień dzisiejszy jak będziesz miał pecha to w sądzie
    usłyszysz że wyprzedzałeś dwa pojazdy poruszające się z
    prędkością poniżej 40km/h z których pierwszy rozpoczynał
    manewr skrętu w lewo a prowadzący motocykl tak naginał
    że tego nie zauważył i zaskoczył prowadzącego punto w trakcie
    wykonywania manewru.