  • Data: 2013-07-07 21:18:39
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-02 12:25, Qlfon pisze:
    > Ehh,
    > Piątek DK10 kilka km za Sierpcem w stronę Bydgoszczy. Wyprzedzam na
    > długiej prostej dwa samochody. Pierwszy wziąłem, prędkość koło 110 i
    > nagle 30-40m przede mną drugi samochód zjeżdża w lewo w boczną drogę.
    > Niewiele czasu, pełne hample, próba ucieczki w prawo i walę w koniec
    > lewych tylnych drzwi Punto. Światło gaśnie ale na szczęście zapala się
    > już gdy leżę w rowie w otoczeniu obcych ludzi, z których dwójka była
    > ratownikami. Na szczęście wszystkim ruszam. Karetka, Policja - na szybko
    > orzeczenie o braku mojej winy,

    nie bardzo rozumiem jakie orzeczenie o braku twojej winy, orzeczenie
    składali policjanci czy ty?

    sądząc po zdjęciu z :
    http://www.kwp.radom.pl/media/przeglady/normal/3ZXWS
    nRWJDyubaMsTeTe.jpg
    i przypasowaniu go do otoczenia:
    wychodzi że przywaliłeś w środku tego miejsca:
    https://maps.google.pl/maps?ll=52.903334,19.504096&s
    pn=0.002961,0.007923&t=h&z=18

    Miałeś prawo wyprzedzać na lini przerywanej, chyba że inne znaki pionowe
    tego zakazywały, babka też miała prawo skręcać do swojej posesji w
    lewo.. nie jest to do udowodnienia, że to jej wina. chyba że przyjęła
    mandat a ty nie.... myślę, że zakończy się to umorzeniem bądź
    orzeczeniem o twojej winie..

    Miałeś sporo szczęścia, no i te dzieciaki miały szczęście że nie
    jechałeś czterokółką...

    110 to za dużo na drogę max 90

    zdrowia

    > Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli,
    > negocjuję quada:)

    to tak jak obiecać 0 seksu po 3 ciąży.. :)

    > Uważajcie na siebie i ślepe baby.

    błędów nie popełnia tylko jedna strona(?)