    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cholerne selespeeed...
    Date: Tue, 13 Jul 2010 12:07:03 +0200

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gsix1maz376k.dlg@kapselek.net...

    > Jeszcze tak patrzę, że całe Selespeed da się kupić na allegro za ~500-800
    > zł, może to byłoby jakieś wyjście? Ale znów zastanawiam się jak z
    > montażem,
    > bo do tego pewnie potrzebny będzie jednak serwis :|

    a potem opowisci ze wloskie sie psuja, i drogie sa, i wogole.
    jak pęknie ci wąż zbrojony w umywalce, to remontujesz odrazu całą łazienkę z
    pionami, czy kupujesz nowy wąż, i podmieniasz?:)

    zobacz co jest z tą skrzynią, i następnym razem, jak coś się będzie działo
    to sie tym interesuj - ta skrzynia zazwyczaj bardzo dobrze daje znać o tym
    że coś się będzie działo. w ogóle, te "padakowate" włoskie auta, jak tak
    obserwuje sobie przypadki rozne, to doskonale daja znac czego im potrzeba. a
    ignorancja ludzi powoduje problemy;)

    ostatnio spotkalem goscia ktory na swoja alfe psioczyl. w przeciagu 15 minut
    rozwiazalem mu problem czyszczac kostke potencjometru gazu. powinienem
    zgarnac za to 100 zl...

    jak sie naprawila, to stwierdzil - no, po za tym nic sie nie dzialo!:)
    eh...

    --
    Pozdrawiam, Bartek