  • Data: 2016-10-10 19:38:45
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-09 01:54, sundayman wrote:
    > A zwracam wam uwagę, że za chwilę PZPR II wprowadzi "jednolity podatek".
    > Co oczywiście oznacza de facto podwyżkę podatku.
    >
    > No pewnie - ja po to tyram w mojej DG po kilkanaście godz. dziennie,
    > codziennie (tak, teraz jestem w robocie), soboty, niedziele i święta,
    > żeby płacić wyższe podatki.

    (ciap)

    > No nie da się na spokojnie tego cyrku komentować.

    No dzis radio podało że są pomysły na progresywny dochodowy z najwyższym
    progiem 40% (tak od 2018r.)
    a tym biedulkom co mają najmniej się trochę ulży!

    i też najpierw tylko kląłem...
    ale
    pojąłem
    System jest budowany w jednym celu;
    zadowolić typowego wyborcę...
    czyli
    ZAWISTNEGO, MOHEROWEGO TĘPAKA
    wychodzi na to, że jest to wiekszość aktywnych politycznie obywateli.

    Włodek