  • Data: 2016-10-10 19:20:41
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Muszę?

    W zasadzie musisz, bo inaczej po diabla taki podatek ...

    >No więc właśnie obrót jest zakazany, o ile nie ma się przewidzianych
    >do tego koncesji.

    A na produkcje nie trzeba koncesji ?

    > Pędzenie z sąsiadem podpada pod obrót. A płacić za
    >koncesję tylko po to, by się z sąsiadem napić -- to się nie opłaca.
    >Taka regulacja w zupełności wystarcza.

    Jasne, tylko kto powiedzial, ze ja sasiada podkabluje ?

    P.S. Taki sobie brytyjski wynalazek - Spirit safe
    http://www.glenlochy.com/SS_history.html

    Jesli dobrze rozumiem - takie pudelko, ktore umozliwialo kontrole
    frakcji, ale uniemozliwialo podbieranie spirytusu z chlodnicy bez
    placenia podatku :-)

    J.