  • 81. Data: 2014-01-27 22:20:53
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-27 15:17, anacron pisze:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    Mam pytanie. Jak pożyczę nóż Donalda T. i dźgnę go nim tak, że wyląduje
    w szpitalu. To czy po wyjściu ze szpitala Donald T. - właściciel noża
    będzie odpowiadał za napad?

    Toć to jest zbyt głupie nawet jak na nasz rząd. Pierwsze odwołanie z
    hasłem "przestępstwo popełnia człowiek nie przedmot" powinno zamknąć ten
    kretynizm.

  • 82. Data: 2014-01-27 22:23:06
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-27 15:44, Myjk pisze:

    > Chyba Was. Jak dla mnie dobry krok. W końcu cwaniaczki będą się gryźć
    > między sobą o koszty, a nie przez urząd -- za co płacą wszyscy.

    chłopie... straciłem do Ciebie resztki szacunku

  • 83. Data: 2014-01-27 22:26:22
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 22:18:12 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > opowiedz nam o swojej rodzinie mądralo z morderczymi zapędami.
    >
    > Myślę, że złapiesz się pod ustawę Trynkiewicza.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Co by nie powiedzieć o rodzinie to by była po stronie wieszających a nie wieszanych.
    I wcale się tego nie wstydzę.

  • 84. Data: 2014-01-27 22:31:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Jan 2014 13:26:22 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Co by nie powiedzieć o rodzinie to by była po stronie wieszających a nie
    > wieszanych. I wcale się tego nie wstydzę.

    czyli komuch z uwielbieniem do mordowania. Tak jak myślałem

  • 85. Data: 2014-01-27 22:34:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Jan 2014 22:13:30 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >jak przepisów przestrzegasz to nie
    >ma zasadniczo szans, by były z tego jakiekolwiek problemy

    Oczywiście.
    Pierwszy przykład z brzegu:
    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201310
    23/POWIAT01/131029845

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 86. Data: 2014-01-27 22:39:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.01.2014 22:13, Artur Maśląg pisze:

    > Jerzu, mam znajomych którzy powożą nie dostawczakiem jak Ty,
    > a dorosłymi ciężarówkami (przebiegi też pewnie większe) i jakoś
    > potwierdzają opinię Drobia - jak przepisów przestrzegasz to nie
    > ma zasadniczo szans, by były z tego jakiekolwiek problemy. Jak są,
    > to wynikają niestety z łamania przepisów.

    Ja się z tym zgadzam. Sam zapłaciłem kilka zasadnych mandatów. Nie
    zgadzam się jednak na to, by bez braku 100% pewności karać ludzi
    potencjalnie i często niewinnych. Zresztą zazwyczaj to działa tak, że
    jak już nas zatrzymają to uznajemy, że może faktycznie przekroczyliśmy,
    może faktycznie aż tyle etc. Dopiero kiedy trafi Ci się sytuacja, kiedy
    jesteś w 100% pewien, że nie przekroczyłeś zaczynasz się zastanawiać.
    Wgryzłem się trochę w temat radarów/fotopradarów i lidarów, przez ponad
    rok, nagrywałem policjantów dokonujących pomiary. Jeden pomiar na
    dziesięć był wykonany zgodnie ze sztuką, reszta nie była pewna co do
    wyniku. Nawet aby zmierzyć długość ołówka trzeba wiedzieć, że liniką ma
    leżeć równolegle. Pomiar prędkości wbrew pozornemu mniemaniu nie jest
    łatwy, to nie jest pstryk i mamy pomiar, a i same mierniki pozostawiają
    wiele do życzenia. To ja ze Sławkiem, zmusiliśmy policjantów do
    przeczytania instrukcji Iskry, za naszą sprawką w całej Polsce pojawiali
    się smutni panowie z KG i odbywało się gremialne czytanie instrukcji
    wraz z tłumaczeniem. Po prostu pojmij, pomiar ma być albo w 100% pewny,
    albo musi być możliwość jego weryfikacji. Na koniec zabiję Ci ćwieka,
    zgodnie z instrukcją Fotorapid nie jest miernikiem bezobsługowym, przy
    każdym powinien stać operator i organoleptycznie sprawdzać, czy
    przypadkiem fr nie błyska ludziom na oko jadącym wolno i w przypadku
    wykrycia takiego przypadku fr powinien zostać natychmiast wyłączony. Dla
    potrzeb GITD zmieniono ZT a samą instrukcję zamknięto w pliku z hasłem,
    nie wiedząc, że te hasełka z zipów i rarów to o kant dupy potłuc, jak
    ktoś ma pojęcie jak to ugryźć.

    --
    anacron
    aba/

  • 87. Data: 2014-01-27 23:13:35
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 22:31:19 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ujmij trochę z tym myśleniem, masz z czego.

  • 88. Data: 2014-01-27 23:57:58
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 22:39:57 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

> [...]
    >
    > potrzeb GITD zmieniono ZT a samą instrukcję zamknięto w pliku z hasłem,
    >
    > nie wiedząc, że te hasełka z zipów i rarów to o kant dupy potłuc, jak

    I chwała wam za to i czapki z głów. Ale nigdy nie będzie pomiarów nie obarczonych
    jakimś błędem. Jeśli jutro by przyszło do mnie pisemko że dwa miesiące temu
    przekroczyłem prędkość pod Mrągowem To bez względu na to czy pomiar był prawidłowy
    czy nie to jestem w stanie udowodnić ze wtedy może i przekroczyłem prędkość ale 500
    kilometrów od Mrągowa. Jeśli w tym czasie byłbym pod Mrągowem to bym miał pecha że
    mnie złapali albo ze sam się dałem złapać. Tutaj niektórzy mają dziwny sposób
    myślenia. Jechałem szybciej niż było wolno i mnie złapali i mam zapłacić. Znaczy się
    są osranymi chujami. A`oni tylko swoją pracę wykonali. Może i mają cichy prikaz
    wykonywania jakiegoś planu. Ale nie muszą nikogo jadącego prawidłowo specjalnie
    gnębić jak jadących nieprawidłowo mają na pęczki.

  • 89. Data: 2014-01-27 23:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > A gdzie pisałem, że chętnie? Jak się bandżurii na drodze nie odstawia,
    > to nie ma potrzeby jeździć wyjaśniać cokolwiek.

    Znowu ten sam temat...
    Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma.
    Kilka osób poda przykłady ze takie dostało.

    Ot, merytoryczna dyskusja.
    Zeby nie było - ja wiem ze kilka dostałem zdecydowanie "z winą".

    Ale wiem tez ze conajmniej jeden dostałem bez winy.
    Przyjałem, bo wtedy jeszcze miałem podejscie, ze jak policjant mówi, to wie
    co mówi.
    Tak zapłaciłem jeszcze kilka innych ale miałem tylko podejrzenia, ze az
    dziwne ze tak szybko jechałem. Ale zweryfikowac swojego podejrzenia nie
    umiałem.

    Obecnie juz nigdy nie przyjmę na słowo.

    Ale i tak dostaję - ostatnio 63 na 50...
    Cóż... dbanie o tfu... bezpieczenstwo.

  • 90. Data: 2014-01-28 00:04:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2014, RadoslawF wrote:

    > A kto zapłaci za kierowcę tira, busa czy autobusu ?

    Nie mają właścicieli? ;)

    > Za posiadaczy aut lizingowanych to już wiem kto zapłaci. :-)

    Kara administracyjna nie wyklucza dochodzenia odszkodowania od sprawcy.
    Jak taki bank jeden z drugim do mandatu doliczy "koszty manipulacyjne",
    to wyjdzie że impreza zrobi się droga ;)
    W swoich pytaniach przemyciłeś argumentację uzasadnioną dla postępowania
    karnego (gdzie ukarany SPRAWCA nie bardzo ma jak dochodzić od kogoś
    odszkodowania) i w tym cały ambaras :)

    pzdr, Gotfryd