  • 291. Data: 2014-02-03 22:53:03
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 20:34:53 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > A te 5000 to skąd się wzięło?

    Podstawa prawna art. 96 §3 Kodeksu wykroczeń.
    5000zł to propozycja grzywny od ITD za niewskazanie.

  • 292. Data: 2014-02-03 22:56:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 2 Feb 2014 20:00:26 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > A to nie jest tak, ze po takim czasie to juz powinna być sprawa w sądzie?

    Tam chodziło o viatoll, a to kara administracyjna na którą ITD ma 5 lat.

  • 293. Data: 2014-02-03 23:00:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 22:53:03 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

    > Podstawa prawna art. 96 §3 Kodeksu wykroczeń. 5000zł to propozycja
    > grzywny od ITD za niewskazanie.

    a z jakiej podstawy prawnej wynika to 5000? bo nie z KW

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 294. Data: 2014-02-03 23:05:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Podstawa prawna art. 96 §3 Kodeksu wykroczeń.
    > 5000zł to propozycja grzywny od ITD za niewskazanie.

    A jaka kara za fałszywe zeznania?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 295. Data: 2014-02-03 23:21:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 22:00:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a z jakiej podstawy prawnej wynika to 5000? bo nie z KW

    Art, 96 mówi o grzywnie, a art. 24 mówi że grzywna jest do 5000zł.

    Art. 97 co prawda mówi o 3000zł, ale myślę że interpretacja ITD jest taka
    że to nie są "inne" przepisy ustawy PoRD, bo niewskazanie wymienione jest w
    art. 96, a więc podlega pod "domyślną" grzywnę do 5000zł.

    Nadal jest prawo odmowy przyjęcia mandatu, i tu mam nadzieję że sąd
    wykazuje się w takich przypadkach większym rozsądkiem niż ITD.

    Chociaż w przypadku kolegi wskazanie kierującego oznaczałoby zdecydowanie
    siedmiocyfrową karę administracyjną. Lepsze więc nawet 5000zł :)

  • 296. Data: 2014-02-03 23:22:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 23:05:18 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > A jaka kara za fałszywe zeznania?

    A to już chyba nie proponują takiej opcji w formularzu.
    Ale coś pamiętam że to już przestępstwo.

  • 297. Data: 2014-02-04 04:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > A to już chyba nie proponują takiej opcji w formularzu.
    > Ale coś pamiętam że to już przestępstwo.

    Tylko jak udowodnic, ze ktos bez zdjęcia celowo kłamie? Przeciez prawo do
    niepamiętania nie zostało uchylone? :)

  • 298. Data: 2014-02-04 09:33:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 23:05:18 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > A jaka kara za fałszywe zeznania?

    jeśli jesteś oskarżony? żadna

  • 299. Data: 2014-02-04 12:46:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, February 4, 2014, 9:33:04 AM, you wrote:

    > jeśli jesteś oskarżony? żadna

    Ale tu nie jestem oskarżonym ani obwinionym. A przypadki prób
    pociągania do odpowiedzialności za wskazanie samego siebie były już
    opisywane...

    --
    Best regards,
    RoMan