  • 281. Data: 2014-01-29 20:59:41
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 20:51, Franc pisze:
    > Dnia Wed, 29 Jan 2014 11:06:11 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)
    > Nie można amputować części ciała której się nie posiada - elementarne.

    Jak to mawia Staszek, mistrz ciętej riposty - znalazłeś to w swojej
    dokumentacji klinicznej?:P

  • 282. Data: 2014-01-29 21:25:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Nie wiem, prostuję tylko "tezę", że to perfidne państwo wszystkim
    > wysyła fotki na zasadzie "a nuż się uda".
    > Ja i moja najbliższa rodzina (kilku kierowców jeżdżących codziennie)
    > NIGDY nie dostaliśmy "niezamówionej" fotki.

    i to dokłądnei niczego nie dowodzi....

    domniemywam ze też nitk z twoich nzjbliższych nie był torturowany przez UB,
    czy z tego wyciągniesz wiuniosek że historie o UB to kłamstwa?

  • 283. Data: 2014-01-29 21:50:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 o 21:25 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > i to dokłądnei niczego nie dowodzi....
    >
    > domniemywam ze też nitk z twoich nzjbliższych nie był torturowany przez
    > UB, czy z tego wyciągniesz wiuniosek że historie o UB to kłamstwa?

    Coś nie bardzo Ci wyszło porównanie - nie mogę wychwycić analogii...

    TG

  • 284. Data: 2014-01-29 22:26:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-29 19:47, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Najpierw wskaż choć jeden taki przypadek o którym była mowa.

    Wątek - nieomylne radary dla niedowiarków.

    Pozdrawiam

  • 285. Data: 2014-02-02 18:01:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 27 Jan 2014 17:50:42 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Po pół roku? Mógłbyś podać parę takich przykładów powiedzmy z ostatnich
    > 3 lat

    Kolega dostał, ma wskazać kto kierował jego pojazdem 1.5 roku temu.
    Oczywiście bez zdjęcia.
    Za niewskazanie proponują 5000zł.

  • 286. Data: 2014-02-02 20:34:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Sunday, February 2, 2014, 6:01:30 PM, you wrote:

    > Kolega dostał, ma wskazać kto kierował jego pojazdem 1.5 roku temu.
    > Oczywiście bez zdjęcia.
    > Za niewskazanie proponują 5000zł.

    A te 5000 to skąd się wzięło?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 287. Data: 2014-02-02 21:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Kolega dostał, ma wskazać kto kierował jego pojazdem 1.5 roku temu.
    > Oczywiście bez zdjęcia.
    > Za niewskazanie proponują 5000zł.

    A to nie jest tak, ze po takim czasie to juz powinna być sprawa w sądzie?

  • 288. Data: 2014-02-02 21:16:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Coś nie bardzo Ci wyszło porównanie - nie mogę wychwycić analogii...

    to prościej

    z tego że ty nie umarłeś nie możesz wyciagać wniosku że ludzie nie
    umierają...

    bo ty z tego ze twoi najbliżsi nigdy nie dostali pomyłkowego mandatu
    wyciągasz wniosek że te bęłdne mandaty to bzdura...

  • 289. Data: 2014-02-02 21:23:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > A te 5000 to skąd się wzięło?

    Pewnie to 5000 pojawia sie w roli straszaka - czyli grzywny jaka moze
    nalozyc sad gdy sprawa tam trafi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 290. Data: 2014-02-03 10:52:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Feb 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > A to nie jest tak, ze po takim czasie to juz powinna być sprawa w sądzie?

    Inaczej - nie można już skutecznie nałożyć mandatu, ale nie stoi to na
    przeszkodzie "zbieraniu danych" w celu ustalenia w jakiej sprawie złożyć
    wniosek (o ukaranie) do sądu.
    Oczywiście kara już nie do budżetu gminy ;) (ergo oczekiwalna nikła
    staranność w ściganiu)

    pzdr, Gotfryd