  • 181. Data: 2014-01-28 15:32:43
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 15:17:23 +0100, Myjk napisał(a):

    > Przecież wystarczy spojrzeć jak to jest w innych krajach,
    > a Ty kombinujesz jak koń pod górę. :P
    To, że w innych krajach tak jest, nie znaczy że mamy tak samo robić. ;p

    --
    Franc

  • 182. Data: 2014-01-28 15:37:39
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 15:23:28 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Art. 96 Kodeksu wykroczeń (aktualny)
    > § 3. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie wskaże na
    > żądanie uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub
    > używania w oznaczonym czasie.

    Ale, ale
    Jest przecież art 74 § 1 Kodeksu postępowania karnego mówiący, że oskarżony
    nie ma obowiązku dowodzenia swej niewinności ani obowiązku dostarczania
    dowodów na swoją niekorzyść.

    --
    Franc

  • 183. Data: 2014-01-28 15:38:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-28, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Całkiem spora grupka i tak ma dostęp do tych danych, więc nie wiem o co
    > kruszysz kopię. Poza tym w przypadku ITD wcale nikt nie musi nic widzieć.
    > Przypominam, że nawet w zapyziałej Polsce, czasy średniowieczne dawno
    > minęły i są skuteczne automaty.

    Jaka to grupa ma wglad do PIT-ow? US i MF? To znaczy, ze dodatkowo ma miec
    jeszcze GITD i Policja? No i myslisz, ze taki pracownik GITD z ciekawosci
    nie spojrzy na zarobki kolegi czy sasiada?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 184. Data: 2014-01-28 15:52:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 14:38:28 +0000 (UTC), AZ

    > Jaka to grupa ma wglad do PIT-ow? US i MF?

    To całkiem spora grupa i jakoś nie robisz z tego afery.

    > To znaczy, ze dodatkowo ma miec jeszcze GITD i Policja?

    To Ty twierdzisz, że ma mieć.

    > No i myslisz, ze taki pracownik GITD z ciekawosci
    > nie spojrzy na zarobki kolegi czy sasiada?

    Nie będzie miał nawet okazji, chyba że zrobił włam do komputera.
    Myślisz, że któryś jest taki sprytny?

    --
    Pozdor Myjk

  • 185. Data: 2014-01-28 15:54:29
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 15:36:32 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Nie. Jak zapierdoli to juz nie jestes jego wlascicielem.

    Jest nadal wlascicielem - tylko juz nie posiadaczem... ;-)
    pablo

  • 186. Data: 2014-01-28 16:30:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Nie będzie miał nawet okazji, chyba że zrobił włam do komputera.
    > Myślisz, że któryś jest taki sprytny?

    Moza tez zrobić to w ten sposób, ze ITD przyznaje mandat według skali
    procentowej, wysyła zlecenie do US a urzedy wystawiaja na podstawie tego co
    przyznał ITD * dochód.

  • 187. Data: 2014-01-28 16:39:17
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 14:50:11 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > wskaż proszę odpowiedni artykuł ustawy nakazujący mi posiadanie pamięci
    >
    > idealnej.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Oczywiście że nie ma. Ale w przypadku słabej pamięci są podstawy do odebrania PJ.
    Prawo regulujące ruch drogowy może nie jest objętościowo największe. Ale i tak
    kilkanaście stron tekstu i kilka stron rysunków trzeba przyswoić na pamięć. Jak ktoś
    ma problemy z pamięcią to może sobie dzienniczek założyć i pisać. Ponoć u zachodnich
    sąsiadów trafiają się takie nakazy wydawane przez sądy. Czyli wybór masz prosty. Albo
    jeździsz bo masz PJ albo nie masz PJ bo masz słabą pamięć. Kiedyś mogłeś mieć dobrą
    pamięć i nauczyłeś się przepisów. Z czasem zapomniałeś i ich nie znasz. Dopuścił byś
    do kierowania samochodem kogoś kto nie zna przepisów? Według mnie głupota z mandatami
    i grzywnami jest w innym miejscu. Jeśli nie ma obowiązku posiadania pieniędzy to jak
    można nakładać kary pieniężne.

  • 188. Data: 2014-01-28 16:51:02
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 13:27:48 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > W przypadku, kiedy jednocześnie:
    > - nie ma mowy o wyrządzeniu krzywdy, ale działanie ma na celu
    > "zachowanie porządku", prewencję ogólnie mówiąc

    Nie ma mowy o wyrządzeniu krzywdy w przypadku ukarania kogoś innego niż
    sprawca?

    > - w miarę łatwo i w miarę rzetelnie stwierdzalny jest fakt jakiegoś
    > zdarzenia
    > - "osoba powiązana" jest w sposób oczywisty powiązana z możliwością
    > zajścia faktu *i może mu zapobiec*, niejako stanowi jego pierwotne
    > źródło
    > - "osoba powiązana" może w prosty sposób i bez ponoszenia kosztów
    > dopilnować zlokalizowania osoby odpowiedzialnej

    Zawsze?

    > Przecież to jest przypadek "sprawiedliwszy", i to znacznie, niż
    > np. nakładanie na właściciela przyległej nieruchomości obowiązku
    > odśnieżania chodnika (co już IMO jest "niepraworządne", bo łamie
    > zasady wyżej, ani jego chodnik, ani opadom śniegu zapobiec
    > nie umie, bo to że przestanie podlewać ogródek za mało ograniczy
    > poziom wody w powietrzu :>)

    E tam. Może w posty sposób i bez ponoszenia kosztów dopilnować ;)

  • 189. Data: 2014-01-28 17:01:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jan 2014 07:39:17 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Oczywiście że nie ma. Ale w przypadku słabej pamięci są podstawy do
    > odebrania PJ.

    kogutku wymyślaj dalej niestworzone rzeczy. Fajnie się pośmiać

  • 190. Data: 2014-01-28 17:01:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-28 12:48, Franc wrote:

    > To może wprowadzą jeszcze obowiązek noszenie ze sobą aktualnego PITa?

    Prościej od deklarowanej długości chuja - Deklarację należy wypełnić w
    dorocznym oświadczeniu, które następnie będzie publikowane wraz z
    imieniem i nazwiskiem, peselem, adresem i zdjęciem (posiadacza, nie
    chuja) na stronie www wydziału komunikacji. Prestiż kosztuje;) Dla pań
    od rozmiaru miseczki.

    Shrek.