  • 171. Data: 2014-01-28 14:39:47
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Nie.
    > Bo to kolejny bonus dla kombinatorów.
    > Nie dość, że unikają ZUSu i podatków to jeszcze dostaną niższe
    > mandaty :>

    Niższe? Takie jak dostają obecnie.
    Czyli to nie byłby bonus dla kombinatorów a urealnienie kary dla częsci
    bogatszych.

    > I milionerów z USA, Norwegii i Korei płd.
    > "miejsce pracy: nie pracuje". Zgodnie z prawdą.
    > Mandat: minimum.

    Gotfrydzie, nie spodziewałem się takiej niekonstruktywnej odpowiedzi z
    Twojej strony. :)
    Czy widzisz zatem jakieś możliwości sprowadzenia takiego systemu?

    I wreszcie dlaczego w Skandynawii można a u nas nie?

  • 172. Data: 2014-01-28 14:42:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-28 13:47, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Hmmm, z definicji samochodem jeździ właściciel/użytkownik (tak,
    > użytkownik, czy to leasing czy wypożyczalnia etc) i on odpowiada
    > w pierwszej kolejności za wykroczenia, chyba że dokonał tego ktoś
    > innym i zgodnie z prawem ma wskazać komu pojazd powierzył. Skoro

    Dzisiaj jeszcze owszem. Ale rozmawiamy o propozycji w której
    nie będą dociekać kto jest użytkownikiem tylko karać właściciela.
    Więc wróć do tematu lub przestań wprowadzać dyskutujących w błąd.

    Pozdrawiam

  • 173. Data: 2014-01-28 14:43:22
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 13:53:38 +0100, Myjk napisał(a):

    > ZTCW PITy (te ręcznie pisane) są wklepywane do systemu,
    > a wysokość rocznych zarobków, może być spokojnie udostępniona.
    Udostępniona? Kuźwa, komu na jakich zasadach. Chcesz Państwa policyjneg czy
    co?

    > Jak Cię bawi gdybanie, to brnij. Ja pasuję.
    Twoje gdybanie Cię bawi, przy moim pasujesz? :-)

    --
    Franc

  • 174. Data: 2014-01-28 14:43:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-28 10:28, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Nie, nie stało się.

    Stało się, a że tobie do koncepcji nie pasuje to będziesz
    zaprzeczał.

    Pozdrawiam

  • 175. Data: 2014-01-28 14:44:42
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2014 14:28:35 +0100, Myjk napisał(a):

    > Oj, znowu lament. Tymczasem wystarczyło, motylanoga, siedzieć cicho,
    > jeździć jak należy i cieszyć się z dziurawego prawa. Ale nieeee...
    > Wojownicy o naszą wolność i poprawność kontroli zrobili co swoje!

    Zaraz, zaraz. Należysz do tych, co uważają że jak jest coś robionie źle,
    nieprawidłowo to lepiej być cicho, bo zauważą i poprawią i będzie jeszcze
    gorzej?
    Załamka...

    --
    Franc

  • 176. Data: 2014-01-28 14:50:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jan 2014 13:47:44 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Obowiązek to masz od dawna,

    wskaż proszę odpowiedni artykuł ustawy nakazujący mi posiadanie pamięci
    idealnej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 177. Data: 2014-01-28 15:17:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 14:43:22 +0100, Franc

    > Udostępniona? Kuźwa, komu na jakich zasadach.

    Komputerowi, który wystawi mandat na podstawie bazy danych. Drukarce, która
    to wydrukuje na papierku. Falcerce, która pozgina papierek. Kopertownicy,
    która zadrukowany tajnymy danymy papierek (mandat) zapakuje w kopertę. A,
    przepraszam, ta ostatnia już nic nie zobaczy z Twoich skrzętnie ukrywanych
    danych, bo już będzie sfalcowane zadrukiem do środka. :P

    Ale moment, nie słyszałeś nigdy o automatycznej konfekcji listów? Myślisz,
    że pół wydziału GiTD będzie siedzieć i wystukiwać mandaty a druga połowa
    podglądać setki (tysięcy?) wystawianych mandatów? Toż to nawet ta
    przebrzydła, biegnąca 100 lat za murzynami PP robi automatycznie z udziałem
    jednego OPERATORA -- który oczywiście z pewnością sprzedaje te dane na lewo
    i prawo.

    > Chcesz Państwa policyjneg czy co?

    Chyba motylanoga.

    > Twoje gdybanie Cię bawi, przy moim pasujesz? :-)

    Przecież wystarczy spojrzeć jak to jest w innych krajach,
    a Ty kombinujesz jak koń pod górę. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 178. Data: 2014-01-28 15:23:28
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-28 14:38, Franc pisze:

    > Weź mnie zabijaj odwołaniem się do merytoryczności dyskusji, bo wszystkie
    > Twoje wywody, tezy i twierdzenia oparte są tylko i wyłącznie na "TWOICH"
    > poglądach.

    Chciałbyś :) Niewątpliwie prezentuję swoje poglądy również, niemniej
    nie tylko.

    > Mam? Z chęcią poznam ten obowiązek zapisany w prawie. Czego szukać?

    Tak, masz:
    Art. 96 Kodeksu wykroczeń (aktualny)

    § 1. Właściciel, posiadacz, użytkownik lub prowadzący pojazd, który na
    drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu dopuszcza:

    1) do prowadzenia pojazdu osobę niemającą sprawności fizycznej lub
    psychicznej w stopniu umożliwiającym należyte prowadzenie pojazdu,

    2) do prowadzenia pojazdu osobę niemającą wymaganych uprawnień,

    3) do prowadzenia pojazdu osobę znajdującą się w stanie po użyciu
    alkoholu lub podobnie działającego środka,

    4) pojazd do jazdy pomimo braku wymaganych dokumentów stwierdzających
    dopuszczenie pojazdu do ruchu,

    5) pojazd do jazdy, pomimo że pojazd nie jest należycie zaopatrzony w
    wymagane urządzenia i przyrządy albo pomimo że nie nadają się one do
    spełnienia swego przeznaczenia,

    6) do korzystania z pojazdu samochodowego w sposób niezgodny z jego
    przeznaczeniem,

    podlega karze grzywny.

    § 2. Tej samej karze za czyny określone w § 1 pkt 1, 3-6 oraz za
    nieumyślne dopuszczenie do prowadzenia pojazdu na drodze publicznej
    przez osobę niemającą wymaganych uprawnień podlega dyspozytor pojazdu
    lub osoba, do której obowiązków należą jego czynności, a jeżeli takiej
    osoby nie wyznaczono - kierownik jednostki dysponującej pojazdem.

    § 3. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie wskaże na
    żądanie uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub
    używania w oznaczonym czasie.

    > Nie dociera... DE to zupełnie inny kraj z całym systemem.

    Bardzo podobny kraj o podobnym prawodawstwie i podobnych zasadach.

    > Jak będziemy
    > mieli w 100% tak jak w DE to niech sądy u nas również nakładają taki
    > obowiązek.

    Niby dlaczego? W niczym to nie przeszkadza, a podstawa decyzji
    dość zrozumiała i czytelna w przekazie.

    > Bardzo merytorycznie. Ja nie, to Ty - i już. Bam, riposta godna mistrza
    > ciętej riposty.

    Spoko, na obecną chwilę po pozostają ci tylko takie riposty, a że
    nic w tym merytorycznego nie ma? Trudno, jakoś to przeżyję.

    > Głupio? Nie sądzę.

    Ano głupio, a że nie sądzisz, to wręcz dla mnie oczywiste :)

    > Przyznaj się, że nie wiedziałeś.

    To że tak powiem jest nieistotne w omawianej sprawie :)

    > Skąd wiesz, że będzie taniej? Policzyłeś sobie? Może to wynika z *Twojej*
    > oceny.

    Można to pewnie policzyć i będzie to zbieżne z moją oceną :)

    > Mniej emocji, więcej merytoryki.

    To masz spore zadanie przed sobą :)

  • 179. Data: 2014-01-28 15:27:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 14:44:42 +0100, Franc

    > Zaraz, zaraz. Należysz do tych, co uważają że jak jest coś robionie źle,
    > nieprawidłowo to lepiej być cicho, bo zauważą i poprawią i będzie jeszcze
    > gorzej? Załamka...

    Widzę że już sobie odpowiedziałeś nie czekając na mnie.
    To dobrze -- nie lubię takich, tendencyjnych, pytań.

    --
    Pozdor Myjk

  • 180. Data: 2014-01-28 15:28:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jan 2014 13:32:05 +0000 (UTC), AZ

    > Ale ja nie mam problemow z mandatami, po prostu nie chce zeby jakas
    > grupka ludzi wystawiajaca w ITD mandaty miala wglad w to ile zarabiam.

    Całkiem spora grupka i tak ma dostęp do tych danych, więc nie wiem o co
    kruszysz kopię. Poza tym w przypadku ITD wcale nikt nie musi nic widzieć.
    Przypominam, że nawet w zapyziałej Polsce, czasy średniowieczne dawno
    minęły i są skuteczne automaty.

    > Policjant w radiowozie tez ma miec w terminalu to info?

    Nie musi.

    --
    Pozdor Myjk