    From: "Prosiak w kalesonkach" <dziki_facet_22@w_p.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Chamstwo w NASK
    Date: Wed, 3 Jun 2009 21:59:43 +0200

    ------------------

    ------------------

    > I brak podpisu, choć wcześniej było:
    > Z poważaniem
    > Agata Leszczyńska
    > Centrum Obsługi Klienta DNS
    >
    > Czy Wy też spotykacie się z takim traktowaniem "Klienta" w NASK?
    >

    > Drugie pytanie: czy ktoś z Was borykał się już z tematem domeny
    > "widmo", tzn. takiej której jesteście płatnikiem a abonent nie
    > istnieje (bo się wziął i zlikwidował lub zmarł) i ma jakieś
    > praktycznie doświadczenia w tej sprawie?
    > Wiem że mogę założyć opcję i któregoś razu nie zapłacić,
    > ale nie wiem jaki może być wtedy przestój.

    Polecam poczytac, a nawet zapytac na di.pl

    O NASK sie nie bede wypowiadal, bo to beton i monopol gorszy niz dawna TP...
    I do tego nie maja nadzoru - to banda kilku kolesi, ktorzy uwlaszczyli sie
    na panstwowym wikcie i w dodatku kradna domeny... Szkoda slow...

    --
    SprzedamTo.pl
    Piraty.pl - wszystko, czego potrzebujesz ! ! !