    Date: Mon, 26 Mar 2012 18:18:11 +0200
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Certyfikacja, było: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    <jka447$ml5$1@inews.gazeta.pl> <jka4hq$i72$6@inews.gazeta.pl>
    <3...@l...googlegroups.com>
    <jkacp2$vl9$1@mx1.internetia.pl> <jkajd1$uf$1@inews.gazeta.pl>
    <jkakgk$rn0$1@mx1.internetia.pl> <jkap6j$88k$1@inews.gazeta.pl>
    <jkc0is$1ce$1@news.task.gda.pl>
    <b...@k...googlegroups.com>
    <jkclba$uff$1@news.task.gda.pl>
    <4...@9...googlegroups.com>
    <jkf5vj$gjr$1@news.task.gda.pl>
    <9...@v...googlegroups.com>
    <jkhniv$lnb$1@news.task.gda.pl>
    <8...@z...googlegroups.com>

    W dniu 2012-03-26 14:38, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Na wypadek ataku nuklearnego prywatne biznesy raczej faktycznie sie
    > nie zabezpieczają, ale pracowałem przy oprogramowaniu które było
    > projektowane z założeniem ciągłości działania np. w przypadku klęski
    > żywiołowej.

    Co to za oprogramowanie? Sterownik do UPSa?
    Mój windows chodzi od kilku tygodni bez przerwy. Założę się, że będzie
    dalej chodził, dopóki prądu nie zabraknie.

    Jakie powinny być założenia do projektu programu, żeby zapewnić ciągłość
    działania tegoż programu w przypadku braku prądu? Czy certyfikowany
    programista wystarczy, żeby sprawdzić poziom oleju w agregacie i
    uzupełnić zapas paliwa?

    Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać.

    Pozdrawiam
    Piotr