  • 1. Data: 2010-10-05 19:39:09
    Temat: Ceny w serwisie Canona (Żytnia)
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    chciałbym zasięgnąć Waszej rady, może ktoś miał podobne doświadczenia z
    serwisem na Żytniej. Aparat Canon 30D.
    Chodzi o wymianę matówki, miedzianej podkładki pod nią oraz szklanej,
    przeźroczystej płytki z punktami AF (nie wiem niestety jak to się
    fachowo nazywa, dlatego tak opisowo).
    Serwis nie chce "na odległość" podać orientacyjnej ceny wymiany tych 3
    rzeczy, choć moim zdaniem muszą mieć to w cenniku. Chcą, żeby im
    dostarczyć sprzęt, co w mojej obecnej sytuacji jest dość kłopotliwe.
    Aparat ogólnie działa jak należy, jest to raczej konserwacja niż jakaś
    poważna naprawa.

    Macie jakieś doświadczenia?

    M.

  • 2. Data: 2010-10-05 22:13:53
    Temat: Re: Ceny w serwisie Canona (Żytnia)
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    MariuszM napisał:
    > Macie jakieś doświadczenia?

    Kiedyś chciałem wymienić przednią soczewkę w obiektywie. Też nie dało się
    zapytać przez telefon, musialem go przywieźć i zostawić. Po tygodniu
    dowiedziałem się, że mi nie wymienią.
    Nigdy więcej!

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2010-10-05 22:37:04
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś chciałem wymienić przednią soczewkę w obiektywie. Też nie dało się
    > zapytać przez telefon, musialem go przywieźć i zostawić. Po tygodniu
    > dowiedziałem się, że mi nie wymienią.
    > Nigdy więcej!

    Napisz jeszcze gdzie Ci wymienili coby było wiadomo gdzie uderzyć w razie
    czego.

  • 4. Data: 2010-10-06 07:45:39
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostarczyć sprzęt, co w mojej obecnej sytuacji jest dość kłopotliwe.
    > Aparat ogólnie działa jak należy, jest to raczej konserwacja niż jakaś

    Wymieniałem niedawno matówkę + blaszkę mocującą + czyszczenie matrycy i
    lustra.. Zapłaciłem coś około 120-150 zł (dokładnie nie pamiętam) razem z
    częściami i kurierem w obie strony. Jak dla mnie przyzwoita cena.

  • 5. Data: 2010-10-06 07:46:27
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

> [...]
    > lustra.. Zapłaciłem coś około 120-150 zł (dokładnie nie pamiętam) razem z
    > częściami i kurierem w obie strony. Jak dla mnie przyzwoita cena.

    Zapomniałem dodać że to był 1000D

  • 6. Data: 2010-10-07 19:19:22
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Santana napisał:
    > Napisz jeszcze gdzie Ci wymienili coby było wiadomo gdzie uderzyć w razie
    > czego.

    Zrezygnowałem, to mały odprysk. Canon EF 70-210 mm f/3.5-4.5 USM, pewnie
    nigdzie się już nie uda.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl