    From: MariuszM <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Ceny w serwisie Canona (Żytnia)
    Date: Tue, 05 Oct 2010 21:39:09 +0200

    Witam,

    chciałbym zasięgnąć Waszej rady, może ktoś miał podobne doświadczenia z
    serwisem na Żytniej. Aparat Canon 30D.
    Chodzi o wymianę matówki, miedzianej podkładki pod nią oraz szklanej,
    przeźroczystej płytki z punktami AF (nie wiem niestety jak to się
    fachowo nazywa, dlatego tak opisowo).
    Serwis nie chce "na odległość" podać orientacyjnej ceny wymiany tych 3
    rzeczy, choć moim zdaniem muszą mieć to w cenniku. Chcą, żeby im
    dostarczyć sprzęt, co w mojej obecnej sytuacji jest dość kłopotliwe.
    Aparat ogólnie działa jak należy, jest to raczej konserwacja niż jakaś
    poważna naprawa.

    Macie jakieś doświadczenia?

    M.