  • Data: 2014-10-13 16:13:34
    Temat: Re: Ceny samochodów w roku 1989 - ciekawostka
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-10-13, o godz. 15:49:15
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pieniny ladne, ale niestety - na dwa dni.

    Raz w życiu byłem. Na dodatek prowadząc wycieczkę. ;-)
    Wolę miejsca gdzie ciężko spotkać człowieka.

    > W butelkach, czy do kanistra ?
    >
    > Na dworcowej restauracji piwo faktycznie bylo ...

    Butelkowe. I nie tylko na dworcu. Z tamtych czasów pamiętam piwo z
    Wrocławia i Lwówka Śląskiego.

    > W Bieszczadach bylem chyba juz w czasach nowozytnych - Ustrzyki Gorne
    > mi sie spodobaly - domow to tam bylo widac ze 4, ale miejsc sprzedazy
    > piwa bylo wiecej :-)

    Domów jest więcej tylko trzeba wiedzieć gdzie. ;-)

    > Ale jak rozumiem zbyt w akademiku byl duzy :-)

    Był duży ale jak prowadziliśmy metę to całkiem inne źródła "towaru"
    mieliśmy niż kartki. ;-)

    > Ale nadal niewiadoma pozostaje - to w koncu brakowalo tej wodki, czy
    > nie ?
    >
    > Czy taki sztuczny brak, aby sciagnac $ przez pewex ?

    Jak dla mnie to zakup wódki bez kartek nie był problemem. Pewex to
    tylko jedno źródło. Gastronomia miała swój przydział, był spory czarny
    rynek. Bez problemu można było kupić wódkę nawet w obcym mieście.

    Zdrówko