-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer03.iad.highwinds-me
dia.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshos
ting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 05 Dec 2010 11:16:55 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
<7...@f...googlegroups.com>
<id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
<id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
<id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
<id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
<id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
<id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
<ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
<idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <4cfa8fcd$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
<idfl7h$12oe$1@news.mm.pl>
In-Reply-To: <idfl7h$12oe$1@news.mm.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <4cfb6696$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.159.141
X-Trace: 1291544214 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22812 83.25.159.141:14872
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331508
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-05 10:13, Karolek pisze:
>> Znalazłeś artykuł, którego autorzy spisali coś z Wikipedii, gdzie ktoś
>> skopiował coś z jeszcze innej strony na której ktoś powoływał się na
>> fiński magazyn motoryzacyjny który podobno takiego testu nigdy nie
>> publikował.
>
> O, tego sie po Tobie nie spodziewalem, troche tania ta manipulacja Tomaszu.
> Ciekawe skad wziales ta wikipedie, skoro w samym artykule jak byk stoi
> "źródło: fiński magazyn Tekniikan Maailma".
Oczywiście - i tak samo było kiedyś w Wikipedii kiedy to autorzy
artykułu z niej tą tabelkę spisali.
Z Wikipedii akurat tą tabelkę wywaliłem - po wymianie maili z redaktorem
Tekniikan Maailma, który napisał że sprawdził w archiwum i takich danych
nie publikowali.
Ponoć kiedyś testowali ABS Golfa 3 który miał wyłącznik ABS, ale i tak
wyników w takiej formie nie publikowali.
>> Natomiast same dane (zapewne z braku innych pasujących do ideologii)
>> stały się wręcz ołtarzem "dobrych kierowców" którzy robią takie rzeczy
>> swoimi samochodami, że kierowcy Formuły 1 mogą im najwyżej buty czyścić.
>>
>
> No mi kierowcy F1 moga, bo raz ze nie sa tacy cudowni
Nie no - oczywiście :)
Tak jak pisałem - mogą Ci buty czyścić i z pewnością dużo dałyby im
Twoje rady dotyczące korzystania z hamulca.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 11:37 Karolek
- 05.12.10 16:29 Tomasz Pyra
- 05.12.10 16:48 Karolek
- 05.12.10 17:28 Tomasz Pyra
- 05.12.10 20:02 Karolek
- 05.12.10 21:12 Tomasz Pyra
- 05.12.10 22:24 Karolek
- 06.12.10 02:34 Tomasz Pyra
- 06.12.10 07:58 Karolek
- 06.12.10 09:55 Arek (G)
- 06.12.10 10:03 Arek (G)
- 06.12.10 10:12 Karolek
- 06.12.10 10:13 Karolek
- 06.12.10 10:24 Arek (G)
- 06.12.10 10:31 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=