eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFORe: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 04 Dec 2010 23:11:05 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    References: <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl> <id345a$ml$1@news.mm.pl>
    <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl> <id36j2$199n$1@news.mm.pl>
    <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl> <id5589$1fli$1@news.mm.pl>
    <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl> <ida8u8$29kj$1@news.mm.pl>
    <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl> <idd39f$17j3$1@news.mm.pl>
    <4cfa8fcd$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...com>
    <4cfaa83d$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...com>
    In-Reply-To: <q...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <4cfabc78$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.159.141
    X-Trace: 1291500664 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27045 83.25.159.141:13543
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331403
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-04 21:54, J.F. pisze:

    >> stosuje się je nawet w sporcie gdzie są ludzie którzy w życiu prawie nic
    >> innego nie robią tylko ćwiczą to hamowanie.
    >
    > Ale w sporcie kryterium moze byc takie ze czas okrazenia sie skraca o
    > 0.1s .

    No tak, ale tam kierowcy mają hamowanie opanowane prawie perfekcyjne.
    A tu mamy system który pozwala każdemu hamować tak jak oni - to już jest
    dużo.

    Wadą ABS jest to że usypia czujność.
    Terkotanie pod nogą nie zrobi na kierowcy takiego wrażenia jak lekkie
    postawienie auta bokiem i to pewnie skończy się tym że niejeden po
    prostu pojedzie o tyle szybciej że lepszym samochodem tego nie skompensuje.


    >> Nie ma też ryzyka że ABS spanikuje widząc przed maską wybiegające
    >> dziecko, ABS nie ma gorszej dyspozycji,
    >
    > Tu przyznaje racje - ABS moze zareagowac szybciej niz ja. Przy
    > hamowaniu z 80 to moze bez znaczenia, ale w miejskim gestym ruchu moge
    > nie zdazyc.

    Bez ABS zawsze trzeba było pamiętać że z hamulcem trzeba się obchodzić
    delikatnie.
    Z ABS już nie trzeba tak do tego podchodzić, a większa pewność u
    kierowcy w obchodzeniu się z hamulcem to też zaleta.
    Nawet kierowca który nie ma doświadczenia jest w stanie hamować szybko i
    zdecydowanie.


    >> Podobnie można mówić że hamulce hydrauliczne są złe, bo są
    >> zapowietrzone, pękają wężyki, przeciekają pompy itd.
    >
    > Ale tylko pekajace wezyki zaskakuja kierowce. A przy ABS one nadal sa
    > :-)

    Za to z ABS powinno być lepiej jak strzeli opona z przodu, bo sobie
    poradzi z nierówną przyczepnością.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: