-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task.gda.pl!new
s.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Date: Sat, 04 Dec 2010 19:05:22 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 25
Message-ID: <ide00p$1ohp$1@news.mm.pl>
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
<7...@f...googlegroups.com>
<id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
<id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
<id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
<id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
<id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
<id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
<ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
<idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1291486041 57913 81.190.86.247 (4 Dec 2010 18:07:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 18:07:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331285
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-04 13:05, Marcin Stankiewicz pisze:
> Dnia Sat, 04 Dec 2010 10:55:04 +0100, Karolek na pl.misc.samochody
> napisał(a):
>
>>> W samochodzie bez ABS jest tak jak piszesz - optymalnie wykorzystać da
>>> się hamulce tylko tej osi która pierwsza się blokuje.
>>> Dlatego w samochodach sportowych rozdział siły hamowania przód:tył
>>> zmienia kierowca w zależności od nawierzchni i warunków.
>
>> Ale czemu nie dadza im ABSu, skoro taki dobry?
>
> Właśnie dlatego, że taki dobry. Chcą uzależnić wyniki od umiejętności
> kierowcy, a nie możliwości samochodu. W F1 swego czasu "zbanowali" wszelkie
> wspomagacze - ABS, TC, LC itp. Zachowanie opytmalnej trakcji należy teraz
> do zadań kierowcy ;-)
>
To bezpieczenstwo sie juz nie liczy?
Ciekawe, ciekawe.
A co zmieniloby posiadanie ABSu w wynikach i porownaniu umiejetnosci
kierowcow?
W koncu kazdy mialby ten ABS.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.10 19:17 J.F.
- 04.12.10 20:00 Tomasz Pyra
- 04.12.10 20:11 Tomasz Pyra
- 04.12.10 20:58 J.F.
- 04.12.10 21:44 Tomasz Pyra
- 04.12.10 21:54 J.F.
- 04.12.10 23:11 Tomasz Pyra
- 05.12.10 09:57 Karolek
- 05.12.10 10:13 Karolek
- 05.12.10 11:16 Tomasz Pyra
- 05.12.10 11:37 Karolek
- 05.12.10 16:29 Tomasz Pyra
- 05.12.10 16:48 Karolek
- 05.12.10 17:28 Tomasz Pyra
- 05.12.10 20:02 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=