eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFORe: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Sat, 4 Dec 2010 13:05:12 +0100
    Organization: Resursa Madralow Chyzopiorych i Maddamow
    Lines: 20
    Sender: Marcin Stankiewicz <>
    Message-ID: <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
    References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <idd39f$17j3$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-160-28.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1291464380 13230 77.115.160.28 (4 Dec 2010 12:06:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 12:06:20 +0000 (UTC)
    X-User: motomouse
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331176
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 10:55:04 +0100, Karolek na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    >> W samochodzie bez ABS jest tak jak piszesz - optymalnie wykorzystać da
    >> się hamulce tylko tej osi która pierwsza się blokuje.
    >> Dlatego w samochodach sportowych rozdział siły hamowania przód:tył
    >> zmienia kierowca w zależności od nawierzchni i warunków.

    > Ale czemu nie dadza im ABSu, skoro taki dobry?

    Właśnie dlatego, że taki dobry. Chcą uzależnić wyniki od umiejętności
    kierowcy, a nie możliwości samochodu. W F1 swego czasu "zbanowali" wszelkie
    wspomagacze - ABS, TC, LC itp. Zachowanie opytmalnej trakcji należy teraz
    do zadań kierowcy ;-)

    --
    Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
    "Nic na świecie nie zostało tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum: każdy
    uważa, że otrzymał dostateczną porcję. Jacques Tati."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: