    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Thu, 02 Dec 2010 14:51:23 +0100
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <id5cjh$dl2$1@inews.gazeta.pl>
    <id5eqi$gp2$1@news.mm.pl> <id5l9b$i1m$1@inews.gazeta.pl>
    <id5o9j$2its$1@news.mm.pl> <id5tbi$g2s$1@inews.gazeta.pl>
    <id67d9$1sb5$1@news.mm.pl> <id7qk6$hfo$1@inews.gazeta.pl>
    <id81qt$1u2e$1@news.mm.pl> <id85e5$nq6$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2010-12-02 14:03, Arek (G) pisze:

    > Twierdziłeś, że zblokowane koła na śliskiej nawierzchni sprawują się
    > dobrze. To pokazuje, że nie spisują się w ogóle.

    Wiec powtarzam, pokaz jak hamuje ABS.
    Podpowiedz: hamuje jeszcze gorzej (znacznie), wyniki testu juz widziales.

    > Gdybyś, użył swojego potężnego umysłu do analizy tego co widzisz to
    > zauważył byś, że gdy koło się kręci, to nawet na lodzie samochód ma
    > sterowność może nawet skręcać (13s). Po zablokowanie nic nie może
    > zrobić. Wnioski wyciągnij sam, jeśli potrafisz.

    Uuu, a gdybys nie bal sie zacytowac artykulu, ktory bylem tak dobry Ci
    podac na tacy to w ogole nie byloby o czym pisac.
    Pozatym kierowca potrafiacy jezdzic jak ma ochote skrecic na sliskiej
    nawierzchni to puszcza hamulec i skreca.

    > Powtarzasz w kółko jaki to jesteś niesamowity, jakie to masz
    > umiejętności. Ale co to wnosi. Podaj jakiś dowód, że jest to możliwe.
    > Twoje wyobrażenie o Twoich umiejętnościach, to raczej słaby argument.

    Ale ja juz sobie to udowodnilem, Tobie nie musze.
    Zreszta ja wole polegac na swoich umiejetnosciach niz, na systemie ABS,
    ktoremu do doskonalosci daleko.

    > Ja jak bylem dzieckiem wierzyłem w Świętego Mikołaja. Czy to był
    > wystarczający dowód na jego istnienie?

    Podobnie wierzysz w ABS :P

    > Czytasz co piszesz?

    Tak, ale Ty piszesz o czyms innym i nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze.

    > A to jest kwestia komputera czy oprogramowania? Przypuszczam, że jeszcze
    > trochę zajmie aby zrobić oprogramowanie, które potrafi sobie coś
    > wyobrazić i to stworzyć.

    Ty mi powiedz geniuszu, bo IMHO do niedawna to byla kwestia wylacznie
    komputera, jak juz zbudowali takowy (Deep Blue) to mogli powalczyc.

    Porównanie zawodników Garri Kasparow Deep Blue
    Wzrost 178 cm 201 cm
    Ciężar 80 kG 1400 kG
    Wiek 33 lata 8 lat
    Miejsce urodzenia Azerbejdżan, b. ZSRR Nowy Jork, USA
    Liczba procesorów 100 mld neuronów 32 węzły po 8 procesorów
    Ruchów szachowych
    na sekundę 2 200 mln
    Zasilanie Elektryczne /chemiczne elektryczne
    Przyszłość Zawodowy szachista Badania nad modelowaniem cyfrowym

    > Ale jednocześnie wątpię aby jakiś człowiek potrafił ręcznie stworzyć
    > procesor o wielkości kilku mm zawierający kilka milionów tranzystorów.
    > Zgodnie z Twoją teorią, człowiek zrobi to lepiej bo ma potężny umysł,
    > który umożliwia mu siadanie na krześle. A głupi robot powinien robić to
    > gorzej. Ciekawe dlaczego rzeczywistość jest inna.

    Czy ja czegos nie wiem, czy to wlasnie czlowiek stworzyl komputery i
    procesory i tranzystory :>

    > Dostrzegasz już różnice czy nadal nie?

    Oj, masz powazne braki wiedzy, inteligencji... ciezko bedzi Ci cokolwiek
    wytlumaczyc.

    > Wówczas ABS byłby opcjonalny a nie jest.

    UE komuna.
    Podobna madrosc jak z slimakami, ktore sa rybami, z "nieekologicznymi"
    zarowkami, prostymi bananami itd.
    To pewnie tez dla Ciebie jest madre :>

    > Czyli raczej dla takich którym się wydaje, że Kubica przy nich to
    > cienias. Potem wyjeżdżają na drogę i zabijają całą rodzinę. Co niestety
    > pasuje mi do Twojego przypadku.

    Oh, jakos nie dalem rady jeszcze nikogo zabic, a jezdze raczej duzo i
    raczej szybko.
    Twoje tezy biora w leb na kazdym kroku, musisz je powaznie przemyslec.

    > Znowu problem z czytaniem.

    Ale, ze co nie potrafisz przeczytac tego co napisalem?

    > Nie raz miałem okazję. Zapisz się na jakiś kurs jazdy, wówczas
    > zrozumiesz, na razie to piszesz o swoich wyobrażeniach.

    Co zime robie sobie kurs jazdy, wiec wyobrazac juz sobie nie musze.

    > Ty nie powinieneś pisać o możliwościach mózgu.

    Sorry, widzisz tam gdzies liscie?
    A co na to lekarz?

    > wystarczy, że pojedziesz na matę poślizgową, a jak nie masz PJ (o co
    > zaczynam Cię posądzać) to poszukaj na youtube, przykładów jest ogrom.
    > Nie wiem z czym masz problem.

    Jak czesto jezdzisz po macie poslizgowej na publicznych drogach? :>

    > Z czym masz problem? Nie wpuszczą Cię na matę bo nie masz samochodu czy PJ?

    Co ma mata do czasu w jakim robi sie redukcje biegu?
    Ocknij sie juz i nie cpaj wiecej tego swinstwa bo Ci mozg lasuje.

    > To, że nie wiesz co to ABS czy ESP to nic dziwnego, inaczej tylu bzdur
    > byś nie wypisał. Ale dlaczego tak się wzbraniasz przed doczytaniem?

    Tak tak, z ABS nie wpadne w poslizg podczas skrecania i hamowania...
    zalosny jestes.

    > Gdyby przeciętni kierowcy byli powodem tych wypadków, to te liczby by
    > inaczej wyglądały. Najgorsi są ci wszystko wiedzący i wszystko
    > potrafiący najlepiej.

    Pewnie dlatego nie mam wypadkow.
    Ci wierzacy w ABS i inne ESP maja oddzielne kwatery na cmentarzu :P

    > Poślizg jest elementem pomagającym w manewrach? Ciekawe.

    Czasem tak, ale wiemy juz, ze masz ograniczony umysl i nie potrafisz
    tego pojac.

    > To prawda udowodniłeś to wielokrotnie.

    Przy Tobie niczego nie trzeba udowadniac, wystarczy przeczytac Twoje
    banialuki.

    > Tak, masz rację. Lepiej?

    Nie musisz przytakiwac, widac to doskonale po tym co wypisujesz.

    > Kolejna ciekawostka, na śniegu wprowadziłeś samochód w poślizg aby
    > łatwiej nim kierować. Robi się coraz ciekawiej. Tego nawet w
    > amerykańskich filmach nie ma.

    Bardzo sie przydaje, aby ustawic odpowiednio samochod.

    > No to, że jesteś wyjątkowy to już ustaliliśmy.

    To, ze jestes wyjatkowym tumanem rowniez.

    > Czyli nawet to było za trudne. Ja wiem dodałbyś gazu, wcisnął sprzęgło i
    > takie tam. Oczywiście:)

    Tak, tak bo inteligent taki jak ty to wciska hamulec do oporu i zamyka
    oczeta.

    > Przyjrzyj się jeszcze raz (o ile w ogóle to widziałeś) jak wygląda
    > początek poślizgu. Powiedz co możesz zrobić aby zatrzymać taką masę
    > która wchodzi w ruch obrotowy, nie mając już przyczepności.

    Ale po co byc tempym matolem i wprowadzac samochod w niekontrolowany
    poslizg, mozesz mi to wylumaczyc?

    > Odpuszczenie
    > hamulca na tym etapie już nic nie da. Zbyt duża energia i zbyt małe
    > tarcie do wykorzystania aby to powstrzymać. Możesz sobie kontrować,
    > gazować, modlić się, kręcić kierownicą. Nic już się nie da zrobić.

    To juz wiemy, ze ty zamykasz oczy i sie modlisz.

    > Przyjmij to jako komentarz do Twoich rewelacji jak Ty nie mając
    > przyczepności wprowadzasz ponad tonę żelastwa w poślizg aby uniknąć
    > wypadku.

    Smieszny jestes.
    To jak odniesiesz sie w koncu do tych swoich rewelacji na temat
    doskonalego dzialania ABS na lisciach itd. w kontekscie artykulu, ktory
    ci przytoczylem, czy dalej bedziesz udawal, ze nic takiego nie mialo
    miejsca?

    --
    Karolek