-
Data: 2010-12-02 14:51:23
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-12-02 14:03, Arek (G) pisze:
>> LOL.
>> Co przyklad oblodzonej drogi ma wspolnego z piaskiem na asfalcie?
>> pytanie za 100 pkt. :>
>> Ale jak juz bardzo chcesz brnac dalej w te bzdury, to moze pokaz jak
>> hamuje ABS na oblodzonej drodze :>
>
> Twierdziłeś, że zblokowane koła na śliskiej nawierzchni sprawują się
> dobrze. To pokazuje, że nie spisują się w ogóle.
>
Wiec powtarzam, pokaz jak hamuje ABS.
Podpowiedz: hamuje jeszcze gorzej (znacznie), wyniki testu juz widziales.
> Gdybyś, użył swojego potężnego umysłu do analizy tego co widzisz to
> zauważył byś, że gdy koło się kręci, to nawet na lodzie samochód ma
> sterowność może nawet skręcać (13s). Po zablokowanie nic nie może
> zrobić. Wnioski wyciągnij sam, jeśli potrafisz.
>
Uuu, a gdybys nie bal sie zacytowac artykulu, ktory bylem tak dobry Ci
podac na tacy to w ogole nie byloby o czym pisac.
Pozatym kierowca potrafiacy jezdzic jak ma ochote skrecic na sliskiej
nawierzchni to puszcza hamulec i skreca.
>> LOL, jest jak najbardziej mozliwe, a ze Ty nie potrafisz... moze trzeba
>> sie bardziej postarac, a nie wsiadac do auta i wierzyc w ABS czy inne 3
>> literowe skroty.
>
> Powtarzasz w kółko jaki to jesteś niesamowity, jakie to masz
> umiejętności. Ale co to wnosi. Podaj jakiś dowód, że jest to możliwe.
> Twoje wyobrażenie o Twoich umiejętnościach, to raczej słaby argument.
>
Ale ja juz sobie to udowodnilem, Tobie nie musze.
Zreszta ja wole polegac na swoich umiejetnosciach niz, na systemie ABS,
ktoremu do doskonalosci daleko.
> Ja jak bylem dzieckiem wierzyłem w Świętego Mikołaja. Czy to był
> wystarczający dowód na jego istnienie?
Podobnie wierzysz w ABS :P
>>> Tak nawiasem, widzę, że rozmowa doszła już do granicy absurdu. Bo skoro
>>> ktoś twierdzi, że potrafi coś zrobić lepiej i szybciej, niż dedykowany
>>> do tego mechanizm, to ja wymiękam. Zdecydowanie za dużo filmów sci-fi.
>>>
>>
>> Dyskusja nie jest o lepiej, szybciej, tylko o ograniczeniach i ich braku.
>
> Czytasz co piszesz?
>
Tak, ale Ty piszesz o czyms innym i nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze.
>
>>> A po co wypuszczają kolejne procesory z większą ilością rdzeni, większą
>>> częstotliwością taktowania, skoro już pierwszy stworzony kilkadziesiąt
>>> lat temu, działający na lampach był szybszy niż człowiek?
>>>
>>
>> Ten stworzony do grania w szachy jakos dlugo nie mogl byc szybszy/lepszy
>> od czlowieka :>
>> A bynajmniej tego typu komputerow nie stosuja do sterownikow ABS.
>
> A to jest kwestia komputera czy oprogramowania? Przypuszczam, że jeszcze
> trochę zajmie aby zrobić oprogramowanie, które potrafi sobie coś
> wyobrazić i to stworzyć.
Ty mi powiedz geniuszu, bo IMHO do niedawna to byla kwestia wylacznie
komputera, jak juz zbudowali takowy (Deep Blue) to mogli powalczyc.
Porównanie zawodników Garri Kasparow Deep Blue
Wzrost 178 cm 201 cm
Ciężar 80 kG 1400 kG
Wiek 33 lata 8 lat
Miejsce urodzenia Azerbejdżan, b. ZSRR Nowy Jork, USA
Liczba procesorów 100 mld neuronów 32 węzły po 8 procesorów
Ruchów szachowych
na sekundę 2 200 mln
Zasilanie Elektryczne /chemiczne elektryczne
Przyszłość Zawodowy szachista Badania nad modelowaniem cyfrowym
>
> Ale jednocześnie wątpię aby jakiś człowiek potrafił ręcznie stworzyć
> procesor o wielkości kilku mm zawierający kilka milionów tranzystorów.
> Zgodnie z Twoją teorią, człowiek zrobi to lepiej bo ma potężny umysł,
> który umożliwia mu siadanie na krześle. A głupi robot powinien robić to
> gorzej. Ciekawe dlaczego rzeczywistość jest inna.
>
Czy ja czegos nie wiem, czy to wlasnie czlowiek stworzyl komputery i
procesory i tranzystory :>
> Dostrzegasz już różnice czy nadal nie?
>
Oj, masz powazne braki wiedzy, inteligencji... ciezko bedzi Ci cokolwiek
wytlumaczyc.
>>> A dlaczego ABS jest standardem, właśnie przez takich jak Ty, młodych
>>> buntowników, którym się za dużo wydaje.
>>>
>> Raczej przez takich jak Ty, co to sraja pod siebie jak widza pierwszy
>> snieg.
>
> Wówczas ABS byłby opcjonalny a nie jest.
>
UE komuna.
Podobna madrosc jak z slimakami, ktore sa rybami, z "nieekologicznymi"
zarowkami, prostymi bananami itd.
To pewnie tez dla Ciebie jest madre :>
> Czyli raczej dla takich którym się wydaje, że Kubica przy nich to
> cienias. Potem wyjeżdżają na drogę i zabijają całą rodzinę. Co niestety
> pasuje mi do Twojego przypadku.
>
Oh, jakos nie dalem rady jeszcze nikogo zabic, a jezdze raczej duzo i
raczej szybko.
Twoje tezy biora w leb na kazdym kroku, musisz je powaznie przemyslec.
>
>>> Jak często jeździsz, po totalnie zaśnieżonym terenie, albo po wydmach?
>>> Ja chyba raz i to na bardzo krótkim odcinku i z bardzo niską prędkością.
>>> No i jeszcze policz ile wypadków śmiertelnych miało miejsce w takich
>>> warunkach.
>>>
>>
>> Zima, szczegolnie ostatnia, to po sniegu chyba kilka miesiecy, jesienia
>> po lisciach tez by sie w sumie uzbieralo sporo, a zwykly piasek na
>> asfalcie moze wystapic w zasadzie o kazdej porze roku.
>> Za to idealnie czysty suchy asfalt to zdarza mi sie przewaznie latem,
>> troche wiosna.
>
> Znowu problem z czytaniem.
>
Ale, ze co nie potrafisz przeczytac tego co napisalem?
>> Kolego, moze kiedys sie przejedzisz na tej "wyzszosci" i przypomnisz
>> sobie moje slowa :>
>> A artykulu widac nie przeczytal, lub nie zrozumial, lub udaje ze nie
>> rozumie.
>
> Nie raz miałem okazję. Zapisz się na jakiś kurs jazdy, wówczas
> zrozumiesz, na razie to piszesz o swoich wyobrażeniach.
>
Co zime robie sobie kurs jazdy, wiec wyobrazac juz sobie nie musze.
>>> Zresztą rzuć na to okiem:
>>> http://www.youtube.com/watch?v=sgeU7c8HA9U&feature=r
elated
>>>
>>
>> I gdzie te liscie? :P
>
> Ty nie powinieneś pisać o możliwościach mózgu.
>
Sorry, widzisz tam gdzies liscie?
A co na to lekarz?
>
>> Jedz sobie na osniezony parking, ktorych chyba dzisiaj nie brakuje,
>> zahamuj z ABS, zahamuj bez ABS, moze nakrec film i podziel sie
>> wrazeniami.
>> Ja na sile nie bede Cie przekonywal, po prostu zrob to sam.
>
> wystarczy, że pojedziesz na matę poślizgową, a jak nie masz PJ (o co
> zaczynam Cię posądzać) to poszukaj na youtube, przykładów jest ogrom.
> Nie wiem z czym masz problem.
>
Jak czesto jezdzisz po macie poslizgowej na publicznych drogach? :>
>
>>>> Nie oslabiaj mnie.
>>>> Caly manewr jest ograniczony tylko i wylacznie czasem wcisniecia
>>>> sprzegla i jego puszczenia... sorry ale jak twierdzisz, ze zajmuje
>>>> Ci to
>>>> 5s to kazdy kto to czyta moze sobie sam odpowiedziec jaki z Ciebie
>>>> kierowca.
>>>
>>> Idź chociaż na matę poślizgową i przy małej prędkości spróbuj wyjść z
>>> poślizgu. Wróć i napisz, jeszcze raz, że to tylko kwestia wciśnięcia
>>> sprzęgła:)
>>>
>>
>> Masz jakies problemy z czytaniem rowniez?
>> Wroc sie, przeczytaj jeszcze ze 3 razy i pomysl.
>
> Z czym masz problem? Nie wpuszczą Cię na matę bo nie masz samochodu czy PJ?
>
Co ma mata do czasu w jakim robi sie redukcje biegu?
Ocknij sie juz i nie cpaj wiecej tego swinstwa bo Ci mozg lasuje.
>
>>>> Ja zaczynam watpic, ze masz samochod.
>>>> Z ABS tez trzeba robic kontre i tez wpada sie w poslizg!
>>>
>>> Wpisz te dwa akronimy w google, i nie pisz takich rzeczy.
>>>
>>
>> Jedz ze czlowiecze na ten parking i sprawdz, zamiast opowiadac
>> marketingowe bajki.
>
> To, że nie wiesz co to ABS czy ESP to nic dziwnego, inaczej tylu bzdur
> byś nie wypisał. Ale dlaczego tak się wzbraniasz przed doczytaniem?
>
Tak tak, z ABS nie wpadne w poslizg podczas skrecania i hamowania...
zalosny jestes.
>>> Ta ilość zabitych na drogach jest doskonałym przykładem, potęgi umysłu
>>> przeciętnego kierowcy.
>>>
>> No wlasnie Ty jestes idealnym przykladem przecietnego kierowcy, dla
>> ktorego wlasnie stworzyli system ABS.
>> Szkoda tylko, ze zapomnieli nauczyc jezdzic.
>
> Gdyby przeciętni kierowcy byli powodem tych wypadków, to te liczby by
> inaczej wyglądały. Najgorsi są ci wszystko wiedzący i wszystko
> potrafiący najlepiej.
>
Pewnie dlatego nie mam wypadkow.
Ci wierzacy w ABS i inne ESP maja oddzielne kwatery na cmentarzu :P
>
>> Zrozum, ze w tamtej sytuacji to poslizg byl elementem niezbednym, aby
>> ominac ten samochod.
>> Samochod podczas hamowania z ABSem na sniegu skreca slabo i bym go nie
>> ominal.
>
> Poślizg jest elementem pomagającym w manewrach? Ciekawe.
>
Czasem tak, ale wiemy juz, ze masz ograniczony umysl i nie potrafisz
tego pojac.
>
>>> Nie, wracamy do tego, że nie wiesz jak ABS działa. Do tego przydało by
>>> się trochę fizyki liznąć ale to już inna bajka.
>>>
>>
>> Oj ide o zaklad, ze liznalem o wiele wiecej fizyki i pochodnych niz Ty.
>
> To prawda udowodniłeś to wielokrotnie.
>
Przy Tobie niczego nie trzeba udowadniac, wystarczy przeczytac Twoje
banialuki.
>>
>> Nie kazdy tak jak Ty upiera sie przy zagadnieniach o ktorych nie wiele
>> slyszal, czy przeczytal cos tam w broszurce reklamowej.
>
> Tak, masz rację. Lepiej?
>
Nie musisz przytakiwac, widac to doskonale po tym co wypisujesz.
>>
>> Tam byl snieg!
>> Boze, co za tuman :/
>
> Kolejna ciekawostka, na śniegu wprowadziłeś samochód w poślizg aby
> łatwiej nim kierować. Robi się coraz ciekawiej. Tego nawet w
> amerykańskich filmach nie ma.
>
Bardzo sie przydaje, aby ustawic odpowiednio samochod.
>>>> Ty moze tak i to wlasnie dla takich uzytkownikow wymyslono ABS.
>>>> Polecam lekture, tabelke z testu i druga strone artykulu rowniez
>>>> http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/hamowanie-
abs/
>>>
>>> "Jak widać, jedynie na asfalcie ABS skraca drogę hamowania.". Czyli w
>>> 99,99999% sytuacji.
>>
>> Bynajmniej nie w moim przypadku.
>
> No to, że jesteś wyjątkowy to już ustaliliśmy.
>
To, ze jestes wyjatkowym tumanem rowniez.
>
>>> http://www.youtube.com/watch?v=K_Lz3aNH_ig&feature=r
elated
>>
>> Nawet podpisali dla matolkow "Panic braking".
>> Rozumiesz to, czy wadliwy mozg na to Ci tez nie pozwala?
>
> Czyli nawet to było za trudne. Ja wiem dodałbyś gazu, wcisnął sprzęgło i
> takie tam. Oczywiście:)
Tak, tak bo inteligent taki jak ty to wciska hamulec do oporu i zamyka
oczeta.
>
> Przyjrzyj się jeszcze raz (o ile w ogóle to widziałeś) jak wygląda
> początek poślizgu. Powiedz co możesz zrobić aby zatrzymać taką masę
> która wchodzi w ruch obrotowy, nie mając już przyczepności.
Ale po co byc tempym matolem i wprowadzac samochod w niekontrolowany
poslizg, mozesz mi to wylumaczyc?
> Odpuszczenie
> hamulca na tym etapie już nic nie da. Zbyt duża energia i zbyt małe
> tarcie do wykorzystania aby to powstrzymać. Możesz sobie kontrować,
> gazować, modlić się, kręcić kierownicą. Nic już się nie da zrobić.
>
To juz wiemy, ze ty zamykasz oczy i sie modlisz.
> Przyjmij to jako komentarz do Twoich rewelacji jak Ty nie mając
> przyczepności wprowadzasz ponad tonę żelastwa w poślizg aby uniknąć
> wypadku.
>
Smieszny jestes.
To jak odniesiesz sie w koncu do tych swoich rewelacji na temat
doskonalego dzialania ABS na lisciach itd. w kontekscie artykulu, ktory
ci przytoczylem, czy dalej bedziesz udawal, ze nic takiego nie mialo
miejsca?
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.10 16:29 Arek (G)
- 02.12.10 19:27 Karolek
- 02.12.10 20:51 Mariusz Chwalba
- 03.12.10 01:16 Adam Płaszczyca
- 03.12.10 08:47 Krzysiek Kielczewski
- 03.12.10 09:05 Tomasz Pyra
- 03.12.10 09:13 Karolek
- 03.12.10 09:44 Arek (G)
- 03.12.10 09:48 Arek (G)
- 03.12.10 09:50 Karolek
- 03.12.10 09:57 Karolek
- 03.12.10 10:05 Mariusz Chwalba
- 03.12.10 10:18 Karolek
- 03.12.10 12:19 Arek (G)
- 03.12.10 12:32 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=