-
Data: 2010-12-02 19:27:54
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-12-02 16:29, Arek (G) pisze:
>>
>> Wiec powtarzam, pokaz jak hamuje ABS.
>> Podpowiedz: hamuje jeszcze gorzej (znacznie), wyniki testu juz widziales.
>
> Pokazałem Ci już wystarczająco dużo. Jak Ci przejdzie to obejrzyj to
> jeszcze raz w wolnej chwili. Jakiś artykuł zamieszczony w internecie z
> wybiorczymi danymi z jakiegoś testu, jest na pewno dobrym źródłem
> wiedzy. Gratuluję.
>
Jest chociaz jakims zrodlem, bo ty zadnego nie przytoczyles, panie pelny
argumentow, typu "ja nie potrafie to nikt inny tez" :P
>
>> Uuu, a gdybys nie bal sie zacytowac artykulu, ktory bylem tak dobry Ci
>> podac na tacy to w ogole nie byloby o czym pisac.
>> Pozatym kierowca potrafiacy jezdzic jak ma ochote skrecic na sliskiej
>> nawierzchni to puszcza hamulec i skreca.
>
> Fakt, hamowanie z puszczonym hamulcem jest na pewno dobrym sposobem na
> zatrzymanie rozpędzonego samochodu. Co jeszcze ciekawego wymyślisz.
>
Znowu problemy z czytaniem.
>>> A to jest kwestia komputera czy oprogramowania? Przypuszczam, że jeszcze
>>> trochę zajmie aby zrobić oprogramowanie, które potrafi sobie coś
>>> wyobrazić i to stworzyć.
>>
>> Ty mi powiedz geniuszu, bo IMHO do niedawna to byla kwestia wylacznie
>> komputera, jak juz zbudowali takowy (Deep Blue) to mogli powalczyc.
>
> Przestań się już kompromitować. Nawet nie wiesz na co się powołujesz.
> "Program grający w szachy napisany został w języku C i pracuje w
> systemie operacyjnym AIX."
> ...
> "Pomiędzy partiami program Deep Blue był modyfikowany, uwzględniając
> informacje z poprzednich rozgrywek. Kod był modyfikowany, aby program
> lepiej rozumiał styl gry Kasparowa. Umożliwiło to uniknięcie pułapki w
> ostatniej partii, na której sztuczna inteligencja poległa wcześniej już
> dwukrotnie."
>
> po raz kolejny udowodniłeś, że nie potrafisz czytać.
>
Juz chyba ci przytoczylem porownanie, w ktorym z grubsza jest napisane
jak wygladal komputer potrzebny do tej sztuki... algorytm istnial juz z
50 lat wczesniej :>
Ale jak myslisz, ze znajdziesz tu na grupie durnia, ktory da sie nabrac
na twoje brednie z oprogramowaniem to sie mylisz.
Bo porownanie komputera o wadze blisko 1,5t z 32 wezlami po 8 procesorow
kazdy, do czlowieka i wmawianie, ze to byla kwestia tylko oprogramowania
to niezla bzdura.
Mogli przeciez wrzucic to na zwyklego desktopa (w 1997 roku juz przeciez
byly powszechne) i skoro to sprawa oprogramowania to dalby przeciez rade.
Wiec durniu nie probuj zaklamywac historii bo slabo na tym wyjdziesz i
nikt tego nie lyknie, chyba ze drugi taki matol jak ty.
>
>>> Ale jednocześnie wątpię aby jakiś człowiek potrafił ręcznie stworzyć
>>> procesor o wielkości kilku mm zawierający kilka milionów tranzystorów.
>>> Zgodnie z Twoją teorią, człowiek zrobi to lepiej bo ma potężny umysł,
>>> który umożliwia mu siadanie na krześle. A głupi robot powinien robić to
>>> gorzej. Ciekawe dlaczego rzeczywistość jest inna.
>>>
>>
>> Czy ja czegos nie wiem, czy to wlasnie czlowiek stworzyl komputery i
>> procesory i tranzystory :>
>
> Za to ABS stworzyli kosmici. Ile masz lat?
>
Tak, tak, juz wiemy, ze czlowiek nie mogl stworzyc procesora, wiec to
tez musieli byc kosmici.
>>> Wówczas ABS byłby opcjonalny a nie jest.
>>>
>>
>> UE komuna.
>
> No tak, wszędzie źli ludzie czyhający na życie, zdrowie i pieniądze
> biednego Karolka.
>
Ciekawe, ze wyciales pozniejsze zdanie, z innymi madrosciami UE.
Czyzby nie pasowalo do twojego swiatopogladu?
Ale jezeli w unii pracuja tacy wybitni ludzie jak ty to sie w ogole nie
dziwie skad sie biora takie, a nie inne regulacje.
>>
>> Co zime robie sobie kurs jazdy, wiec wyobrazac juz sobie nie musze.
>
> Znowu wymyślasz.
>
Tak, tak.
>>>>> Zresztą rzuć na to okiem:
>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=sgeU7c8HA9U&feature=r
elated
> <ciach bzdury>
> Czyli nie rozumiesz co widzisz?
>
Ty nie rozumiesz, co to liscie na asfalcie... :>
>>
>> Jak czesto jezdzisz po macie poslizgowej na publicznych drogach? :>
>
> Nie wiesz co to ABS, ESP, Deep Blue, a teraz pokazałeś, że nie wiesz co
> to jest i do czego służy mata poślizgowa.
>
Tak, tak :>
>> Co ma mata do czasu w jakim robi sie redukcje biegu?
>> Ocknij sie juz i nie cpaj wiecej tego swinstwa bo Ci mozg lasuje.
>
> Może pozwoliło by Ci uniknąć kompromitacji.
>
Co? cpanie razem z toba?
Nie dziekuje.
>
>>> To, że nie wiesz co to ABS czy ESP to nic dziwnego, inaczej tylu bzdur
>>> byś nie wypisał. Ale dlaczego tak się wzbraniasz przed doczytaniem?
>>>
>>
>> Tak tak, z ABS nie wpadne w poslizg podczas skrecania i hamowania...
>> zalosny jestes.
>
> To jak przeczytasz co to za systemy, czy będziesz dalej pisał takie bzdury?
>
Bzdura to jestes ty i te twoje pobozne zyczenia co do systemu ABS.
>
>>> Gdyby przeciętni kierowcy byli powodem tych wypadków, to te liczby by
>>> inaczej wyglądały. Najgorsi są ci wszystko wiedzący i wszystko
>>> potrafiący najlepiej.
>>>
>>
>> Pewnie dlatego nie mam wypadkow.
>> Ci wierzacy w ABS i inne ESP maja oddzielne kwatery na cmentarzu :P
>
> I Ci tego nie życzę. Ale to o niczym nie świadczy. Moja babcia też nie
> miała nigdy wypadku, a nawet nie wie jak zmienić bieg.
>
I pewnie jak ja, robi rocznie po 30kkm za kierownica.
>
>>> Poślizg jest elementem pomagającym w manewrach? Ciekawe.
>>>
>>
>> Czasem tak, ale wiemy juz, ze masz ograniczony umysl i nie potrafisz
>> tego pojac.
>
> Tego nawet nie ma sensu komentować. Ale zostawiłem bo jest naprawdę
> zabawne.
>
Myslisz, ze jestes jeszcze smieszny?
Mnie juz twoj zenujacy poziom przestaje smieszyc.
>> Bardzo sie przydaje, aby ustawic odpowiednio samochod.
>
> Rozumiem, że jak lecisz bokiem na lodzie tudzież śniegu, to potrafisz
> siłą woli sprawić, że samochód złapie kontakt z nawierzchnią. Takich
> głupot to dawno tu nie czytałem:)
>
W przeciwienstwie do ciebie, nie zdaje sie na sile woli, czy ABS :>
>> Tak, tak bo inteligent taki jak ty to wciska hamulec do oporu i zamyka
>> oczeta.
>
>
> Przecież już wyjaśniłeś wciska sprzęgło (samo to to już niezły ubaw),
> redukuje bieg dodaje gazu, ustawia samochód bokiem, siłą woli zatrzymuje
> obrót samochodu. Znowu siłą woli zatrzymuje samochód aby znowu złapać
> kontakt z podłożem, po czym jedzie dalej. Dobre:)
>
Widac, ze brak ci obycia z pojazdami mechanicznymi.
>>> Przyjrzyj się jeszcze raz (o ile w ogóle to widziałeś) jak wygląda
>>> początek poślizgu. Powiedz co możesz zrobić aby zatrzymać taką masę
>>> która wchodzi w ruch obrotowy, nie mając już przyczepności.
>>
>> Ale po co byc tempym matolem i wprowadzac samochod w niekontrolowany
>> poslizg, mozesz mi to wylumaczyc?
>
>
> Albo tego nie widziałeś, albo kompletnie nie kumasz co się na tym filmie
> dzieje. Wcześniej myślałem, że to pierwsze ale udowodniłeś mi, że to
> drugie.
Widac wyraznie co sie dzieje.
Gosc cisnie jak pala hamulec, az zacznie nim obracac i tak do samego konca.
Wiele osob tak prowadzi samochod, jednak nie jest to zachowanie poprawne.
>
>>> Odpuszczenie
>>> hamulca na tym etapie już nic nie da. Zbyt duża energia i zbyt małe
>>> tarcie do wykorzystania aby to powstrzymać. Możesz sobie kontrować,
>>> gazować, modlić się, kręcić kierownicą. Nic już się nie da zrobić.
>>>
>>
>> To juz wiemy, ze ty zamykasz oczy i sie modlisz.
>
>
> To jest właśnie poziom Twoich wypowiedzi. Ani razu nie napisałeś nic
> merytorycznego.
No tak, bo konkretne dane, z konkretnym opisem, plus konkrety na temat
pojedynku komputer czlowiek to za malo na twoje wielkie NIC :>
> Za każdym razem uciekasz od odpowiedzi. Czy to nie jest
> wystarczający argument, że nie masz kompletnie pojęcia o czym piszesz?
>
Eee, jak na razie to ty nagminnie wycinasz niewygodne fragmenty i je
pomijasz :>
>> Smieszny jestes.
>> To jak odniesiesz sie w koncu do tych swoich rewelacji na temat
>> doskonalego dzialania ABS na lisciach itd. w kontekscie artykulu, ktory
>> ci przytoczylem, czy dalej bedziesz udawal, ze nic takiego nie mialo
>> miejsca?
>
> Zamiast czytać wymysły jakiegoś fachowca Twojego pokroju, udaj się do
> jakieś profesjonalnej szkoły doskonalenia jazdy, porozmawiaj z
> fachowcami, zrób parę testów na współczesnym samochodzie.
>
Uuu alez z ciebie merytoryczny profesjonalista :P
> Choć wątpię aby coś do Ciebie trafiło. Bezmyślnie powielasz pewne mity,
> o tym piasku i liściach ktoś kiedyś palnął i nikt nie zweryfikował. Być
> może pierwsze układy ABS miały z tym problemy. Dzisiejsze mechanizmy to
> już zupełnie inna bajka. Przekonaj się i przestań pisać bzdury.
>
> Jak dla mnie EOT. Uciekając od tematu, potwierdzasz, że nie masz nic do
> powiedzenia, a potyczek na wycieczki osobiste, szukaj w piaskownicy.
Mity to ty powielasz, a nawet probujesz tworzyc.
Nie wiesz po co zostal stworzony system ABS, nie masz zielonego pojecia
o elektronice i komputerach i co najgorsze, masz chyba uszkodzony mozg,
bo nie potrafisz czytac i rozumiec czytany tekst, nie potrafisz ocenic
nawierzchni i zapanowac nad samochodem i przede wszystkim jestes uparty
jak osiol i gluchy na jakiekolwiek argumenty.
Takze EOT bo juz mi sie znudzial gadka z niedorozwojem.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.10 20:51 Mariusz Chwalba
- 03.12.10 01:16 Adam Płaszczyca
- 03.12.10 08:47 Krzysiek Kielczewski
- 03.12.10 09:05 Tomasz Pyra
- 03.12.10 09:13 Karolek
- 03.12.10 09:44 Arek (G)
- 03.12.10 09:48 Arek (G)
- 03.12.10 09:50 Karolek
- 03.12.10 09:57 Karolek
- 03.12.10 10:05 Mariusz Chwalba
- 03.12.10 10:18 Karolek
- 03.12.10 12:19 Arek (G)
- 03.12.10 12:32 Karolek
- 03.12.10 14:17 Arek (G)
- 03.12.10 17:47 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=