  • Data: 2012-08-24 11:42:38
    Temat: Re: Cena mnie zabiła.
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50374766$0$1294$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.ebay.com/itm/LOT-4-NOS-ELECTRON-TUBE-7266
    -JAN7266-Mfr-General-Electric-/310418269085?pt=Vinta
    ge_Electronics_R2&hash=item48465ee39d#ht_670wt_906

    > Długo szukałem tej lampy a jak już znalazłem to się załamałem. Czy ta
    > lampa ze złota jest że tyle kosztuje?

    Sprzedawca może wpisać dowolną wartość w pole "wpisz cenę".

    Dla mnie ona nie jest warta 1USD bo jej nie potrzebuję. Może to, że nie ty
    jeden szukasz takiej gratki to winduje cenę. A może audiofile puszczają
    przez nią audio i mają mięsistą baze i lekką faze?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz