  • Data: 2010-07-01 10:39:12
    Temat: Re: Cena kilometra autostrady
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozmawiałem z człowiekiem od którego państwo wykupiło grunty /rolnr
    > zresztą/ pod budowę autostrady Stryków -Konin. Miejsce -okolice Łodzi.
    > Facet mówił że zapłacono Mu o ile pamiętam około 2-3 zł za m2.

    Pierwsza i podstawowa zasada. Nigdy przenigdy nie rozmawiac o sytuacji
    finansowej z chlopami.
    Od kiedy pamietam zawsze przymierali glodem i zawsze nic sie im nie
    oplacalo.

    > Za
    > uzyskane pieniądze nie mógł NIGDZIE kupic podobnego terenu rolnego.

    Bzdura. Koszt terenu szacuje kilku rzeczoznawcow na podstawie umow kupna
    sprzedazy tej samej ziemi w okolicy.
    Jesli wlascicielowi nie podoba sie wycena moze zatrudnic swojego
    rzeczoznawce.

    > Mało tego w bliskiej odległości kupowały grunty firmy pod centra
    > ligistyczne i płaciły po kilkanaście euro za m2
    > Tak że mit o b.wysokich kosztach wykupu gruntu można włożyć między
    > bajki.

    Nie. Miedzy bajki mozna wlozyc opowieci ww. czlowieka.
    Sam pracuje w przygotowaniu inwestycji drogowych i wiem, ze czesto
    wlasciciele dostaja wyraznie wiecej niz cena rynkowa w okolicach.

    > Mnie zresztą też zabrano kawałek działki z terenów budownictwa
    > jednorodzinnego w Łodzi w jednej z najdroższych lokalizacji. Zapłacono
    > 1/5 wartości metra w tej okolicy a tekst był jeden: zabrano pod drogę.

    Przestan klamac. Mozesz nie zgodzic sie z wycena.