-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.
neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.n
eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ilq1g4$il7$1@inews.gazeta.pl> <ilq20q$c5k$1@usenet.news.interia.pl>
<4d808c5e$1@news.home.net.pl> <ilq2to$noq$1@inews.gazeta.pl>
<4d80a720$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<ilqbkr$nc1$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ilqbkr$nc1$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
Date: Wed, 16 Mar 2011 14:00:58 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110316-0, 2011-03-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 76
Message-ID: <4d80b488$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.49.178
X-Trace: 1300280456 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.25.49.178:51602
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356971
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ilqbkr$nc1$1@inews.gazeta.pl...
> Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):
>
>> Do tej pory żadne auto które miałem od nowości nie miało takiego wyniku w
>> ciągu 4 lat.
>
> jaki przebieg? jak uzytkowany trasa miasto/jakie?
Takie jak wszystkie inne do tej pory użytkowane przeze mnie auta.
Czyli 70 tys w 3.5 roku miasto/trasa.
>
> pewnie nigdy nie miales np. Toyoty ;) albo Hondy ;)
Nie miałem - nie mam w zwyczaju płacić za znaczki firmowe, albo pochodzenie.
> czyli 7 Lat=2 lata... a dla nie ktorych PH-owcow to mniej niz 6 miesiecy
Takie życie.
>
> zejdz na ziemie co to jest 40 tkm po naszych drogach,
To mniej więcej okres w którym w kilku autach pojawiały się problemy w
zawieszeniu.
I skoro kilku różnych gwarantów ocenia że właśnie tyle jest bezproblemowe,
to raczej nie robią tego bez odpowiednich podstaw.
>> Jeśli są firmy które robią inaczej i np. wymienią amortyzator po 200 tys
>> km,
> to chwała im, ale jednak praktyka jest inna.
>
>
> koledze z Civiku wymienili po 4 latach i 45 tkm cieknacy amortyzator, bez
> proszenia,
Znaczy że Honda daje gwarancję na 5 lat?
Coś ściemniasz.....
> Mi w Toyo wymienili fotel kierowcy ktory sie "jakby zapadl" (po 2,5 roku
> uzytkowania i 55 tkm), dodatkowo zmienili pokrycie na tylnej kanapie bo
> sie
> zrobila jakas dziura... mysle ze ktos temu pomogl, ASO nawet nie mrugnelo
> okiem
Obstawiam że to nie jest zużycie eksploatacyjne, więc wszędzie by to
zmienili.
To nie zawieszenie.
> Gwarancja bardzo odbiega od prawdziwej gwarancji u innych prawdziwych
> producentow.
Jaki producent nie bierze pod uwagę zużycia eksploatacyjnego w gwarancji?
>
> Rozumiem sprzeglo, hamulce/klocki, a inna sprawa cieknacy amor czy jakis
> luz
Znaczy sugerujesz, że sprzęgło ma prawo paść po 20 tys, a amortyzator nie?
No to ja mam dokładnie odwrotne zdanie.
> a powaznie to naprawde fajne samochody... np. Ceed bardziej mi sie podoba
> od
> Corolli, ale chyba bym sie nie zamienil ;)
Ja też nie, rozważałem Aurisa przed zakupem, ale w porównaniu do Ceeda czy
Bravo to jakość użytych materiałów we wnętrzu wyglądała bardziej na chińskie
niż japońskie pochodzenie, a cenili ten twardy plastik że hoho.
Odpadł w przedbiegach.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.11 14:14 Kuba \(aka cita\)
- 16.03.11 14:23
- 16.03.11 14:36 Cavallino
- 16.03.11 14:53
- 16.03.11 15:01 Cavallino
- 16.03.11 15:07 Kuba \(aka cita\)
- 16.03.11 15:09 r...@k...pl
- 16.03.11 15:19 Kamil
- 16.03.11 15:27 Rysiek G.
- 16.03.11 15:32 Jakub Witkowski
- 16.03.11 15:32 Cavallino
- 16.03.11 15:36 Cavallino
- 16.03.11 15:38 Kamil
- 16.03.11 15:39 Kamil
- 16.03.11 15:45 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe