  • Data: 2011-04-15 12:12:34
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-15 12:08, panda pisze:

    > co do ew pokrewienstwa tematu 'uchwytow do resourcow' z tematem OOP
    > to 1) jednak nie calkiem jedno i dugie jest tym samym choc jest
    > pewna paralela 2) nie wiem czy zwolennicy OOP mieli by sie tym ew
    > pokrewienstwem 'chwalic' bo sam ten temat 'uchwytow do resourcow' niektorzy
    > wspominaja niekoniecznie dosyc mile

    Dlaczego uchwyt a nie wskaznik, kiedy uchwyt a kiedy wskaznik itd. W
    czym jest lepszy lub gorszy uchwyt itd. to nie sa jakies nieznane
    tematy. To wiedza gdzies tak na drugi semestr.
    Wiem, ale nie powiem :P

    Uchwyt to mniej wiecej maksimum z designu OOP ktore mozna zrobic w
    nieobiektowym jezyku.

    Mowi sie, ze ludzie widza drzewa a nie widza lasu. Ale wsrod
    programistow sa osoby oraz zbiorowosci (PHP, religijnego C, Delphi) tak
    nastawione na szczegól, które juz z drzewem maja problem braku pelnego
    widzenia, tylko kora, liscie i igielki.