    From: Michal Kleczek <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Fri, 15 Apr 2011 09:13:56 +0200

    Mariusz Marszałkowski wrote:

    > Istotnym i naprawde czasochlonnym problemem sa bledy na poziomie
    > projektu.

    Oczywiscie. Tyle, ze wybor jezyka(ow) programowania i paradygmatu(ow)
    tworzenia oprogramowania sa jednymi z wazniejszych decyzji projektowych
    jakie trzeba podjac. Te decyzje sa ze soba powiazane i decyzja o stosowaniu
    jezyka nie wspierajacego wybranego paradygmatu powinna byc baaaardzo dobrze
    umotywowana innymi czynnikami (typu np. brak ludzi znajacych dany jezyk,
    brak kompilatora/narzedzi, brak bibliotek itp.)

    Swoja droga brak ludzi znajacych jakis jezyk jest bardzo dobrym argumentem
    przeciwko temu jezykowi. Ale warto byc tutaj uczciwym i postawic sprawe
    jasno, a nie (falszywie) motywowac swoja decyzje tym, ze jezyk A jest
    "gorszy".

    --
    Michal