    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Thu, 14 Apr 2011 21:53:21 +0200
    <m...@b...softax.pl> <innh81$6gk$1@inews.gazeta.pl>
    <inpsjn$nua$1@inews.gazeta.pl> <inqqea$9f4$1@inews.gazeta.pl>
    <int0c8$bkd$1@inews.gazeta.pl> <invfrd$edj$1@inews.gazeta.pl>
    <io0df9$9id$1@inews.gazeta.pl> <io28ga$do6$1@inews.gazeta.pl>
    <io2l6b$nuq$1@inews.gazeta.pl> <io4unk$41$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@n...gazeta.pl>

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > Wybacz, ale po pierwsze to co piszesz nie przekonuje mnie,

    Cóż poradzić.

    > Czasem warto też myśleć o inżynierii w kategoriach innych niż moda.

    W takim razie co innego niż moda sprawia, że programowanie obiektowe jest
    tak popularne?

    > Można. Tylko że w ten sposób niczego się porządnie nie nauczysz. To
    > tak jakbyś chciał nauczyć się budowy mostów oglądając wszystkie mosty
    > w zasięgu spaceru i eksperymentując z przerzucaniem kładki nad
    > strumykiem.

    Dla mnie "porządnie" oznacza, że umiem osiągnąć określony cel. I tę
    umiejętność w dziedzinie programowania w jakimś tam stopniu nabyłem. Nie
    wiem dlaczego miałbym się uczyć, jak osiągnąć ten sam cel przy pomocy
    dłuższej, mniej czytelnej, ale za to obiektowej struktury programu.