  • Data: 2011-04-14 20:17:07
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko sie zgadza, tylko jest dokladnie odwrotnie - gdyby API do systemu
    > bylo zrobione w jakims porzadnym obiektowym jezyku programowania, zaden
    > "deskryptor pliku" zaciemniajacy intencje programisty nie bylby potrzebny.
    > On jest potrzebny _wlasnie_ dlatego, ze koncepcje obiektowe implementuj sie
    > w jezyku, ktory OO nie wspiera.

    uchwyty do resourcow i caly ten stuff z tym, to raczej nie jest OOP :-O

    wogle zapomnialem ze mozna jedno z drugim mieszac, choc teraz przypomina mi
    sie ze kiedys kilka lat temu o ile pamiatam czytalem cos w czym autor troche
    zbaczal w tym kierunku

    w sumie jest to jednak ciekawa mysl by pomyslec o ew paralelach i o tych
    uchwytach w osobnosci