  • Data: 2011-04-12 21:30:23
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Apr 2011 02:42:17 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Etam. To jest sztuczna poprawność, kompletnie niepotrzebna.
    >Założenie, że na studia idą kompletni idioci ale z wielkim potencjałem
    >jest zbędne.

    NA uniwersytetach amerykanskich, swiezo przyjeci studenci przechodza
    wewnetrzny test czytania, pisania i liczenia. Srednio w skali krajowej
    40% przyjetych na studia oblewa ten test, wiec ich sie wysyla na
    "remedial year" zeby sie nauczyli. Po tym roku polowa testu nie zdaje,
    wiec im sie "remedial year" powtarza. I tak do skutku.

    Sluze dokladniejszymi informacjami i anegdotami.

    Gdy zapytalem moego kolege uczacego na uniwersytecie lokujacym sie w
    pierwszej piatce "czy studenci u was sa taz tak glupi" odparl: "gorzej
    - bo nie dosc ze glupi to maja bogatych i wplywowych tatusiow".

    A Kolega chce zeby umieli programowac...

    A.L.

    P.S.

    http://www.gazette.net/stories/02252011/polinew19314
    2_32534.php