  • Data: 2011-04-13 06:08:44
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-10 11:42, Maciej Sobczak pisze:

    > Etam. To jest sztuczna poprawność, kompletnie niepotrzebna.
    To nie jest sztuczna poprawność. Nie słyszałem, żeby na jakiekolwiek
    studia informatyczne robione egzaminy wstępne z programowania. Dlatego
    należy przyjąć, że WSZYSCY reprezentują poziom "nie umiem". Należy, gdyż
    jest to jedyne możliwe ograniczenie na poziom umiejętności programowania
    wśród kandydatów. Trywialne co prawda ale poprawne.

    Zresztą ja kończyłem matematykę na UW i tam zakładano, że ludzie NIE
    znają matematyki. Oczywiście byli tacy, dla których to założenie było
    zbyt pesymistyczne. I dla nich były specjalne zajęcie z tzw. "gwiazdką".

    Pozdrawiam,
    Wit